שובר לב: התמוטטה בחתונתה, ולאחר שבוע וחצי הלכה לעולמה

ד"ר שירלי אלמסי אריאלי, רופאה בחטיבה לרפואת ילדים בבית החולים סורוקה, התמוטטה במהלך חתונתה לפני כעשרה ימים. לאחר ימים רבים בהם הצוות הרופאי נלחם על חייה אך לבסוף הערב נאלץ לקבוע את מותה

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/09/20 21:17 כ באלול התשפ

שובר לב: התמוטטה בחתונתה, ולאחר שבוע וחצי הלכה לעולמה
בית החולים סורוקה, צילום: Miriam Alster/FLASH90

סוף עצוב: בית החולים סורוקה הודיע הערב על פטירתה של ד"ר שירלי אלמסי אריאלי ז"ל. לפני כעשרה ימים חגגה אריאלי את חתונתה, אלא שבמהלך האירוע התמוטטה הכלה ופונתה לבית החולים. מאז האירוע נלחם הצוות הרפואי בבית החולים סורוקה על חייה, אבל הערב (ד') נאלצו לקבוע את מותה. אריאלי עבדה בעצמה בבית החולים סורוקה כרופאה בחטיבה לרפואת ילדים, ונישאה גם לרופא מבית החולים.

משה מור, פרמדיק של מד"א שנכח בזירת האירוע סיפר: "התחושה מאוד קשה. צוות מד"א נלחם על חייה עם רופאים נוספים. קשה מאוד לראות אישה עם שמלת כלה במצב כזה". אריאלי פונתה לבית החולים לאחר שעברה ככל הנראה אירוע לב חמור, מהרגע שהגיעה לבית החולים חוברה למכונת לב-ריאה והועברה לטיפול נמרץ במחלקה לניתוחי לב, הערב הלכה ד"ר אריאלי לעולמה והיא בת 34.

מבית החולים נמסר: "שירלי פונתה לבית החולים תוך כדי החייאה ממושכת. הצוות הרפואי בחדר ההלם ובמיון המשיך בפעולות ההחייאה והיא הועברה לאשפוז לטיפול נמרץ במחלקה לכירורגית לב חזה במצב קשה מאד. אנו משתתפים בצערם הכבד של בעלה, רופא בחטיבה למיילדות וגינקולוגיה במרכז הרפואי, של המשפחה ושל כלל עובדי המרכז הרפואי".