שכונה חדשה בקרני שומרון: תתאחד עם מעלה שומרון

בהחלטת משרד הפנים ולאחר המלצת וועדת הגבולות, הוחלט לאחד את היישוב עם המועצה המקומית. "מהלך נכון - יאפשר בנייה נרחבת והשקעה בתשתיות עבור התושבים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/09/20 10:17 יח באלול התשפ

שכונה חדשה בקרני שומרון: תתאחד עם מעלה שומרון
מעלה שומרון - בקרוב שכונה בקרני שומרון, צילום: איתן שויבר

לאחר הקמת וועדת גבולות בהוראת שר הפנים אריה דרעי לבחינת איחוד הישובים מעלה שומרון וקרני שומרון, ולאחר שהוועדה המליצה על איחוד שני הישובים הוחלט לקדם את איחוד הישובים. המהלך צפוי להעביר תקציבים נוספים ליישוב ולתושבים. 

בעקבות ההמלצה חתמו בימים האחרונים שר הפנים אריה דרעי, הממונה על יהודה ושומרון, מפקד פיקוד המרכז אלוף תמיר ידעי על ביצוע תיקון תחום השיפוט של מועצה אזורית שומרון על ידי צירוף הישוב מעלה שומרון למועצה המקומית קרני שומרון, וגריעתו מתחום השיפוט של מועצה אזורית שומרון. 

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר לאחר החלטת האיחוד: "חיבור הישוב מעלה שומרון עם המועצה המקומית קרני שומרון הוא מהלך נכון הן התיישבותית והן מבחינת איכות החיים ורמת השירותים המוניצפאליים של התושבים", אמר דגן והוסיף כי "המהלך הזה יחזק את ההתיישבות הבניה והתשתיות עבור התושבים ויביא לשירות טוב יותר לתושבים".

יגאל  להב ראש מועצה מקומית קרני שומרון סיפר על תהליך איחוד הרשויות: "לשמחתנו ערב השנה החדשה, נסגר מעגל של מעל 10 שנים, שבו היו שותפים ראשי רשויות מהעבר, שפעלו למען חיבור שני הישובים הסמוכים זה לזה. מתוך רצון להיטיב עם הציבור, לשמחתנו גם התהליך שלקח כ-4 שנים של משרד הפנים, עם הוועדה הגיאוגרפית הניב תוצאה זהה של הבנה וחיבור נכון של האוכלוסיות, שזכה גם לחיבוק חם מצד התושבים. אנחנו שמחים על ההחלטה. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן