שריפה פרצה במפעל במישור אדומים: הושגה שליטה על האש

השריפה פרצה במפעל שמכיל חומרים דליקים שגרמו לאש להתפשט במהירות ולחלקים במקום לקרוס. צוותי כיבוי מבנימין מטפלים בדליקה והשיגו שליטה על האש. נפתחה חקירה לבירור סיבת השריפה

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/09/20 22:05 יג באלול התשפ

שריפה פרצה במפעל במישור אדומים: הושגה שליטה על האש
השריפה במפעל במישור אדומים, צילום: תיעוד מבצעי כב"ה

הערב (ד') התקבלה הודעה במרכז השליטה של מערך הכבאות וההצלה של מחוז יהודה ושומרון על שריפה שפרצה באזור התעשייה במישור אדומים. כוחות כיבוי הוקפצו למקום וגילו שריפה באחד המפעלים התעשייתים במקום. הושגה שליטה על האש. 

לוחמי האש השיגו שליטה על מוקד השריפה

לוחמי האש השיגו שליטה על מוקד השריפהצילום: תיעוד מבצעי כב"ה

השריפה פרצה במפעל "עץ ודשא" באזור התעשייה מישור אדומים שליד מעלה אדומים. לוחמי האש מתחנת אזורית בנימין זיהו שהאש פרצה בקומה העליונה אך התפשטה לשאר חלקי המפעל בשל החומרים שנמצאו שם. עקב החום הרב חלק מקומת הגלריה קרסה, וכן המדרגות המובילות אליה. בעקבות המצאות לוחות סולאריים על גג המבנה, לוחמי האש נדרשו לעבוד במשנה זהירות.

"בשל החום הרב - המדרגות קרסו"

"בשל החום הרב - המדרגות קרסו"צילום: תיעוד מבצעי כב"ה

מפקד תחנת בנימין, טפסר משנה עידו פרץ תיאר את האירוע: "מדובר בשריפה במפעל המשווק דשא סינתטי, פרגולות וצבעים. השריפה פרצה בקומת גלריה בתוך המפעל. לוחמי האש פרצו פנימה וחתרו למגע עם האש".

במקום פועלים שבעה צוותים של לוחמי אש מתחנה אזורית בנימין שהשיגו שליטה על האש. מדוברות מחוז יהודה ושומרון של כיבוי והצלה נמסר כי נפתחה חקירה של חוקרי שריפות לבדיקת הנסיבות לפריצת השריפה במפעל.