אולפנת כפר פינס: תלמידה נדבקה בקורונה - חברותיה לשכבה נשלחו לבידוד

יומיים לאחר פתיחת שנת הלימודים, ובאולפנה התגלתה תלמידה שחלתה בקורונה ובעקבות כך מספר בנות מהשכבה נשלחו לבידוד בביתן. צוות ההוראה שיגר מכתב להורים: "אירוע זה מחדד את הצורך בשמירה על ההנחיות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/09/20 13:32 יג באלול התשפ

אולפנת כפר פינס: תלמידה נדבקה בקורונה - חברותיה לשכבה נשלחו לבידוד
צילום: Yossi Aloni/Flash90

יומיים לאחר פתיחת שנת הלימודים, אולפנת כפר פינס הודיעה כי תלמידת כיתה ט' נמצאה כחולת קורונה, ולמרבה המזל, ובשל עמידה בהנחיות רק מספר מצומצם של חברות לשכבה שהיו איתה במגע נשלחו לבידוד בבית.

"ערכנו בירור עם הגורמים המוסמכים וקבוצת בנות שהיתה עמה במגע קרוב נדרשת לנסוע הביתה ולהיכנס לבידוד", הודיעה האולפנה במכתב מיוחד להורי התלמידות, "יצרנו קשר עם ההורים של הבנות האלה". 

צוות ההוראה הסביר כי בזכות השמירה על הנחיות הרחוק החברתי, אין צורך בכניסה המונית של התלמידות לבידוד: "אירוע זה מחדד את הצורך בשמירה על ההנחיות מכיוון שעל פי הבירור רק הבנות שהיו עמה בקפסולה נדרשות להיכנס לבידוד". 

צילום: ללא

בתוך כך, משרד הבריאות עדכן כי אתמול אובחנו 2,183 נדבקים חדשים בנגיף הקורונה - נתון שיא ביממה אחת מאז התפרצה המגפה בישראל. כמו כן מחצות אובחנו עוד 552 נדבקים חדשים. כעת ישנם 22,002 חולים פעילים, מהם 423 במצב קשה, 114 מונשמים ו-171 במצב בינוני. ב-24 השעות האחרונות מתו עוד 17 חולים ומניין המתים טיפס ל-963. אתמול נמסרו תוצאותיהן של 27,920 בדיקות.