חברת הכנסת לשעבר שולי מועלם מצטרפת לליכוד

אחרי שהייתה חברת כנסת מטעם הבית היהודי ועברה לימין חדש, אך לא נכנסה לכנסת תחת הרשימה. כעת מועלם התפקדה לליכוד: "הליכוד הוא הבית הטבעי של הציונות הדתית, של אנשי הימין האידיאולוגי". בנט: "בהצלחה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/09/20 11:07 יג באלול התשפ

חברת הכנסת לשעבר שולי מועלם מצטרפת לליכוד
צילום: דוברות הליכוד

חברת הכנסת לשעבר שולי מועלם נפגשה היום (ד') עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וחתמה על טופס התפקדות עם מנכ"ל הליכוד צורי סיסו. מועלם שמשה כחברת כנסת מטעם הבית היהודי בכנסת ה-19 וה-20, אך לאחר שהתפצלה יחד עם נפתלי בנט ואיילת שקד לימין החדש, לא הצליחה להיכנס שוב לכנסת. בליכוד שמנסים לחזק את מעמדם מול הציונות הדתית, מאז שימינה באופוזיציה, מקווים כי צירופה של מועלם לשורות הליכוד יסייע להם בדבר.

 ראש הממשלה נתניהו: "אני שמח מאוד ששולי מועלם, חברת הכנסת לשעבר ואחת מהפעילות החשובות של הציונות הדתית, מצטרפת באופן טבעי לליכוד. הליכוד זה הבית של הציונות הדתית, זה הבית של נאמני ארץ ישראל וזה הבית שלך". 

שולי מועלם: "אני מודה לראש הממשלה נתניהו. הליכוד הוא הבית הטבעי של הציונות הדתית, של אנשי הימין האידיאולוגי. אני מרגישה שבימים האלה, שעם ישראל מודאג מבחינה בריאותית וכלכלית, יש עוד כל כך הרבה עבודה לתקן עולם ולהביא את מדינת ישראל למקום שלה - ואני מרגישה שהמקום לעשות את זה, זה בליכוד".

בתגובה למעבר צייץ יו"ר ימינה, נפתלי בנט: "בהצלחה שולי יקרה". איילת שקד צייצה גם כן: "מאחלת בהצלחה לשולי היקרה. נפעל ביחד למען ערכים משותפים מכל מקום שבו נהיה". 

גם מנכ"ל הבית היהודי, ניר אורבך, הגיב למעברה של מועלם לליכוד: "שולי חברתי הטובה, בהצלחה בדרך החדשה. שותפות עם הליכוד- בהחלט. חברות בליכוד- עדיין לא בשלה השעה".