הותר לפרסום: הרב נתנאל שריקי הוא המקובל שנעצר בחשד לעבירות מין

הרב נתנאל שריקי מנתיבות נעצר בחשד לשתי עבירות מין שונות, בעקבות שתי תלונות שהוגשו נגדו. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/09/20 09:56 יב באלול התשפ

הותר לפרסום: הרב נתנאל שריקי הוא המקובל שנעצר בחשד לעבירות מין
אילוסטרציה, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הותר לפרסום: הרב נתנאל שריקי מנתיבות, נעצר אתמול (ב') בלילה, בחשד לביצוע עבירות מין בשתי נשים שונות, וכן בחשד לניסיון לשיבוש חקירה. נגד הרב הוגשו תלונות על ידי שתי נשים, ובהמשך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו, בדיון בבית המשפט.

על פי דיווח ב'וואלה', התלונות נגד הרב הוגשו בתחנת משטרה במרכז הארץ והשנייה בנתיבות, אך החקירה נפתחה בתחנת המשטרה בבאר שבע, כדי למנוע ניגוד עניינים בתחנת המשטרה בנתיבות, בשל היכרותו עם גורמי המשטרה שם.

מהמשטרה נמסר כי "חוקרי המשטרה עצרו הלילה גבר מאיזור הנגב המערבי בחשד לעבירות מין וניסיון לשיבוש החקירה, מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. בעקבות תלונות שהוגשו ע"י שתי נשים כנגדו נפתחה חקירה בתחנת המשטרה בבאר שבע בחשד לעבירות מין ושיבוש החקירה. בסיום החקירה החליט הערב קצין החקירות על מעצרו של החשוד ומחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. בחור נוסף שנחקר בחשד לשיבוש הליכי חקירה, נעצר ויובא אף הוא מחר להארכת מעצר".

עו"ד סוזי עוזסיני ארניה, המייצגת את המתלוננות, מסרה כי "הארכת מעצרו של הרב שריקי מלמדת כי בית המשפט התרשם כי קיים חשד סביר המצדיק את המשך מעצרו. אני מברכת על כך שמשטרת ישראל פועלת במלוא הרצינות וחוקרת את הפרשה בעניינו של הרב לעמקה. הנשים המתלוננות משתפות פעולה באופן מלא עם גורמי החקירה במטרה להוציא את האמת לאור בנוגע לאופן התנהלותו. המעשים המיוחסים לו נראים מתוך העדויות כמעשים דומים ושיטת ביצוע".