אשכנזי בביקור בגרמניה: "ברור שממשלת ישראל עברה מסיפוח לנורמליזציה"

שר החוץ טס לביקור מדיני ראשון לגרמניה, שם הסביר את המדיניות של ישראל לגבי החלת הריבונות וקרא לממשלת גרמניה להצטרף למאמץ האמריקני לביטול הסרת האמברגו מאיראן והשבת מנגנון הסנקציות: "השארנו את הדלת פתוחה לשכנים שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/08/20 12:06 ז באלול התשפ

אשכנזי בביקור בגרמניה: "ברור שממשלת ישראל עברה מסיפוח לנורמליזציה"
אשכנזי עם מקבילו הגרמני , צילום: רותי צונץ

שר החוץ גבי אשכנזי נחת היום (ה') בגרמניה לביקור מדיני ראשון, שם נפגש עם  נשיא גרמניה פרנק וולטר שטיינמאייר, וקיים מסיבת עיתונאים עם שר החוץ הגרמני הייקו מאס בברלין.

השר אשכנזי עדכן את נשיא גרמניה על הסכם הנורמליזציה עם איחוד האמירויות ועל ההתפתחויות באזור.
בהמשך עדכן השר אשכנזי על האירוע הביטחוני אמש בצפון, הודה לו על ההכרה של גרמניה בחיזבאללה כארגון טרור, וביקש ממנו לפעול לכך שמדינות נוספות יצטרפו להכרה. השר אשכנזי קרא לממשלת גרמניה להצטרף למאמץ האמריקני לביטול הסרת האמברגו מאיראן והשבת מנגנון הסנקציות. 

צילום: רותי צונץ

במסיבת העיתונאים אמר אשכנזי: "זה מאוד ברור שממשלת ישראל עברה מסיפוח לנורמליזציה, זה בטוח. השארנו את הדלת פתוחה לשכנים שלנו ועכשיו זאת החלטה שלהם אם להצטרף". אשכנזי הוסיף כי "מה שקרה עם איחוד האמירויות זו דוגמא שרק באמצעות דיאלוג ניתן להשיג התקדמות".

צילום: רותי צונץ

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן