החשד לאונס באילת: שבעה קטינים נוספים נעצרו

שבעת הקטינים יחקרו בחשד למעורבות באונס בת ה-16 במלון הים האדום בעיר. במקביל, המשטרה תבקש את הארכת מעצרם של שלושה מבין ארבעת החשודים שנעצרו. המשטרה מאשרת כי היא חושדת שישנו מספר דו-ספרתי של מעורבים בפרשה

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/08/20 12:04 ג באלול התשפ

החשד לאונס באילת: שבעה קטינים נוספים נעצרו
הפגנת תמיכה בנערה הנאנסת, אמש, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

פרשת האונס הקבוצתי באילת. המשטרה עיכבה לחקירה הבוקר (א') שבעה קטינים נוספים בחשד למעורבות באונס הנערה בת ה-16. השבעה הועברו להמשך חקירה של צוות החקירה המיוחד שהוקם במרחב לכיש. ממשטרת ישראל נמסר כי במהלך היום צפויים מעצרים נוספים. 

ארבעה בני אדם נעצרו עד כה בחשד למעורבות באונס. המשטרה תבקש היום להאריך את מעצרם של שלושה מהם - שני קטינים תושבי הדרום וצעיר תושב חדרה. האחרון מוכר למשטרה, ולאחרונה שוחרר ממאסר של שנה בגין עבירות רכוש. מעצרו של החשוד הרביעי, גם הוא צעיר מחדרה, הוארך בשבוע שעבר בחמישה ימים. אחד הקטינים שנעצרו, בן 17 מהדרום, נחשד כי היה מעורב באירוע כולו, אך עדיין נבדקת מידת מעורבותו. 

מזעזע: חשד לאונס קטינה בידי 30 גברים

צעירה בת 19 נחקרה אתמול לאחר שכתבה ברשת על סרטונים שהופצו לכאורה מהאירוע, "אל תתקמצנו, שתפו". היא עוכבה לחקירה בחשד לניסיון שידול פרסום חומרי תועבה. הצעירה שוחררה בתנאים מגבילים לאחר שהביעה חרטה על מעשיה.  

לאחר הערכת מצב שקיים מפקד המחוז הדרומי, ניצב יורם סופר, עם מפקד מרחב לכיש נצ"מ רונן אבניאלי ועם צוות החקירה המיוחד שהוקם כדי לחקור את המקרה, נמסר מהמשטרה: "צוות החקירה הצליח להגיע להערכה של מספר החשודים המעורבים באירוע, כרגע פועלים לזיהויים וצפויים מעצרים שלהם בימים הקרובים".

לידי המשטרה הגיעו תיעודי מצלמות האבטחה מהמלון בו אירע האונס. בצילומים נראית התגודדות בסמוך לחדר בו בוצעו לפי החשד המעשים. על פי החשד, קבוצה גדולה של גברים במספר גילים נכחה בחדר שבו בוצע אונס הנערה, תושבת אשקלון, שהייתה בהשפעת אלכוהול. בין השאר, בודקים החוקרים אם אחד מהמעורבים צילם את מה שהתחולל בתוך החדר.