הפגנות מול בית נשיאת בית המשפט העליון: "אסתר חיות- תתפטרי!"

עשרות מפגינים הגיעו לביתה של נשיאת בית המשפט העליון, לאחר ההחלטה שלא להרוס את ביתו של המחבל שהרג את עמית בן יגאל ז"ל. "מדובר בשערורייה, זכות קנין של מחבל גוברת על הזכות לחיים של חייל צה"ל וזכותה של ישראל להגן על עצמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/08/20 22:50 ב באלול התשפ

הפגנות מול בית נשיאת בית המשפט העליון: "אסתר חיות- תתפטרי!"
צילום: תנועת "אם תרצו"

עצרת מחאה התקיימה הערב (ש') מול ביתה נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות בתל אביב.
המחאה שאורגנה על ידי תנועת "אם תרצו" והחזית לשחרור דרום ת"א יחד עם חברי פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות, נציגי "פורום בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות, פורום נכי צה"ל למען ביטחון ישראל וארגונים נוספים. 

מארגני המחאה טוענים כי בג"ץ פוגע בביטחונה של מדינת ישראל וששאר אנשי מערכת המשפט הפוגעים בדמוקרטיה הישראלית. ההפגנות הגיעו לאחר החלטת בג"ץ שלא להרוס את ביתו של המחבל שהרג את החייל עמית בן יגאל ז"ל. המפגינים הניפו את תמונתו של בן יגאל ז"לוהחלו בקריאות מחאה מול ביתה של חיות, תוך דרישה ממנה להתפטר.

יהודה שרבאני, רכז השטח של תנועת "אם תרצו" שהוביל את המחאה אמר: "שופטי בג"ץ פועלים כממשלת על הניצבת מעל נבחרי הציבור. ממש כמו באיראן. מדובר בשערוריה שאין כדוגמתה. אבל לאחרונה הם הוסיפו חטא על פשע וקבעו כי  זכות קנין של מחבל גוברת על הזכות לחיים של חייל צה"ל וזכותה של ישראל להגן על עצמה. על הדברים הללו העם חייב למחות ולדרוש לעצור את המדרון החלקלק והמסוכן הזה.  בנוסף, כשאנו רואים את הדופי שנפל על אסתר חיות הנשיאה בשל ניגודי העניניים החריפים בעניינה, אנו סבורים כי היא חייבת להתפטר. לעם ישראל מגיע יותר.