הזמר עומר אדם נדבק בקורונה והפר את הנחיות הבידוד

הזמר המצליח נדבק לפני 10 ימים בנגיף במהלך פגישת עסקים, אך בכל הפר את הבידוד והשתתף במסיבה. הזמר שוהה בימים האחרונים עם משפחתו ביוון, והודיע כי הוא נבדק אך ללא תסמינים

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/08/20 22:18 ב באלול התשפ

הזמר עומר אדם נדבק בקורונה והפר את הנחיות הבידוד
צילום: שי פרנקו

הזמר עומר אדם, השוהה בימים האחרונים בחוף פרטי במיקונוס שביוון, גילה בשבוע שעבר כי הוא נדבק בנגיף הקורונה. הזמר נידבק יחד עם אחיו בעת פגישת עסקים שהתקיימה לפני 10 ימים. על פרסום של "מעריב" הזמר הודיע כי נדבק אך איננו סובל מתסמינים של המחלה.

אלא שהזמר נצפה אמש כשהוא נמצא במסיבה ללא ריחוק חברתי או חובש מסכה. מטעם עופר מנחם מנהל יחסי הציבור של עומר אדם נמסר בתגובה: "ב-12.8 עומר אדם היה בישיבה עם אנשי עסקים, ולאחר שיצא ממנה התבשר כי אחד מאותם נוכחים חלה בקורונה. בעקבות כך הוא ביצע מיד בדיקת קורונה באותו ערב. בין ה-15-14 באוגוסט היה בחג ביוון ואז בסוף שבוע, וביום שני ה-17.8 התקבלה תשובה חיובית לבדיקה".

ביחס להפרת ההנחיות נמסר כי "מאז אותו יום נמצאים עומר ואחיו ביחידה מבודדת בחוף פרטי, ומרגישים טוב. אתמול בערב הם היו בארוחת שישי משפחתית עם חברים מקומיים שמודעים למצבם הבריאותי וחוו כבר קורונה בעבר. עפ"י חוק הקורונה לאחר 10 ימים מרגע הבדיקה וללא תסמינים מותר לצאת מבידוד. אנו מאחלים לכולם בריאות".