נתניהו לגנץ: "אם תקבלו את הצעת הפשרה נוכל למנוע בחירות"

ראש הממשלה שוחח עם שר הביטחון ביקש ממנו לעשות כל מאמץ כדי לא לגרור את מדינת ישראל לבחירות מיותרות: ״צריך לשים כל שיקול פוליטי אחר בצד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/08/20 19:55 ל באב התשפ

נתניהו לגנץ: "אם תקבלו את הצעת הפשרה נוכל למנוע בחירות"
נתניהו ובני גנץ, צילום: מארק ישראל סלם, פלאש 90

ארבעה ימים לפני פיזור הכנסת, ראש הממשלה נתניהו שוחח עם יו״ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ וביקש ממנו למען אזרחי ישראל לעשות כל מאמץ כדי לא לגרור את מדינת ישראל לבחירות מיותרות. 

״צריך לשים כל שיקול פוליטי אחר בצד. אזרחי ישראל צריכים ממשלה מתפקדת שפועלת למען הצלת חייהם ופרנסתם. אם תקבלו את הצעת הפשרה נוכל למנוע בחירות.  בוא נעשה הכל כדי לפתור זאת עוד היום״, הסביר נתניהו לגנץ.

אמש (ד') גנץ קיים ישיבת סיעה לילית גנץ בה הסביר לחברי סיעתו כי אלו ימים קריטיים: "נתניהו עלול להוביל לבחירות איומות למדינת ישראל; דבר לא מצריך בחירות; כחול לבן מחוייבת ליציבות. לא השתנה דבר מלפני שלושה חודשים כשהקמנו ממשלת אחדות להתמודדות עם אתגרי המדינה מהקורונה הבריאותית, הכלכלית והחברתית שאנחנו מתמודדים עימה בימים אלה. דבר לא מצריך בחירות."

נזכיר כי במידה והצדדים לא יגיעו להסכמות, ולא יצביעו על הצעת החוק של ח"כ צבי האוזר לדחיית התקציב בשלושה חודשים, הכנסת ה-23 תתפזר באופן אוטומטי ומדינת ישראל תלך לבחירות. בליכוד דורשים כי יהיה גם שינוי במינוי בכירים כך שגם הפוליטיקאים, ולא רק ועדת איתור, יוכלו לבחור את הבכירים ברשויות אכיפת החוק. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן