נתניהו בקבינט הקורנה: "חשוב שנמצא פתרון לחינוך הדתי הלאומי"

בפתח הישיבה התייחס ראש הממשלה לפתרון המשבר בתכניות החינוך, והסביר מה מדיניות הממשלה על החמרת ההגבלות: "יש מאמץ גדול להימנע מסגר כדי להמשיך את כיוון השיקום של הכלכלה", וקבע: "נעשה הכל כדי למנוע בחירות נוספות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/08/20 18:14 ל באב התשפ

נתניהו בקבינט הקורנה: "חשוב שנמצא פתרון לחינוך הדתי הלאומי"
פגישת נתניהו עם ראשי מוסדות בציונות הדתית, צילום: חיים צח /לע"מ

בקבינט הקורונה שמעו השרים סקירה מהפרויקטור הלאומי למאבק בקורונה, פרופ׳ גמזו על התפשטות הנגיף ושמעו את המלצותיו השונות לגבי החמרת ההגבלות. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפתח הישיבה: "יש מאמץ גדול להימנע מסגר כדי להמשיך את כיוון השיקום של הכלכלה, ואני חושב שהדבר הזה יהיה קשור, בוודאי, למצב התחלואה".

״אני רואה חשיבות רבה בקיום דיון נוסף בפסק הדין שנוגע להריסת ביתו של המחבל שרצח את עמית בן יגאל ז"ל. היועמ"ש נענה לבקשתי, שגם הייתה בקשתו של שר הביטחון, זה חשוב, כי צריך למצות את הדין עם כל מי שפוגע באזרחי ישראל", אמר נתניהו בפתח הישיבה. 

עוד הוסיף ראש הממשלה: "קיימתי הבוקר דיון עם הצמרת הכלכלית, בדיון הוצגה תוכנית חשובה לעידוד התעסוקה ולהכשרות מקצועיות - אנחנו נביא את זה בפני הקבינט בהתאם לצורך". 

נתניהו התייחס לפתרון במשבר תכניות החינוך המשלימות: אני רוצה לברך גם את שרי האוצר והחינוך, את ישראל כ"ץ ויואב גלנט שפתרו היום את בעיית הצהרונים, את תוכנית היל''ה, את פרויקט "קרב" וגם את השירות הלאומי. נותר החינוך הדתי הלאומי, מאוד חשוב, אני בטוח שימצאו גם לזה פתרון". 

ראש הממשלה התייחס גם למשבר הפוליטי ולבחירות שעלולות להגיע: "אנחנו נמשיך לפעול באחריות למען אזרחי ישראל, וחשוב שנעשה הכל כדי למנוע בחירות נוספות - להעביר תקציב שהמדינה זקוקה לו, ולהמשיך הלאה בהתאם לצרכים של הקורונה,.