דרושים רקדנים: בצה"ל מחפשים חיילים בעלי כשרון

צה"ל יערוך מבחני קבלה למועמדים לשירות הביטחון על יכולת ריקוד בסגנון קלאסי ומודרני. על הוועדה ישפטו ועדה מיוחדת מטעם משרד התרבות, הבחינות יתקיימו בפברואר הקרוב, בה כל מועמד יידרש להכין קטע של לפחות שתי דקות

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/08/20 12:04 כט באב התשפ

דרושים רקדנים: בצה"ל מחפשים חיילים בעלי כשרון
צילום: Nati Shohat/Flash90

משרד התרבות והספורט הודיע היום (ד') כי נערכים אודישנים למועמדים לשירות הביטחון (מלש"בים) המעוניינים לשמש כרקדנים במחול אמנותי.  משרד התרבות יחפש מלש"בים שיכנסו תחת הקטגוריה "רקדנים מצטיינים" וישרתו בצבא בתפקידי מנהלה וראשי לשכות. המשרד דורש רמה גבוהה מאוד בסגנון קלאסי ומודרני בהתאם למחול הבינלאומי. 

כל מלש"ב שמעוניין בתפקיד יידרש להכין קטע המבוסס על קטעים קיימים של כוראוגרפים ידועים, לפי המשרד קטעים מקוריים לא יתקבלו. לפי המשרד במידה והמועמד יבחר לעשות קטע עכשווי, אורך הקטע צריך להיות באורך של שתי דקות לפחות, ובמידה וייבחר בקומבינציה קלאסית אז היא צריכה להיות באורך של דקה וחצי לפחות. הבחינות יתקיימו במשך 6-3 ימים במהלך פברואר 2021.

השופטים בוועדת הבחינות יהיו מטעם משרד התרבות, לבסוף ימליצו על רשימת מועמדים, ההחלטה הסופית מי יתקבל תהיה של צה"ל בלבד. במקביל צה"ל יערוך גם בחינות ל"מוזיקאים מצטיינים" נגנים וזמרים בתחום המוזיקה האמנותית ונגני ג'אז. הבחינות לתפקיד יערכו  במשך 12-10 ימים במהלך פברואר 2021.