בני גנץ שוחרר מבית החולים

לאחר הניתוח המורכב שעבר בגבו בשל פציעה שהחמירה, שוחרר שר הביטחון מבית החולים, והוא ישהה להתאוששות במלון כפר המכביה. נמסר כי ישלם מכיסו הפרטי על השהות במלון

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/08/20 10:20 כח באב התשפ

בני גנץ שוחרר מבית החולים
שר הביטחון גנץ, צילום: Alex Kolomoisky/POOL

שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ השתחרר הבוקר (ג') מבית החולים שיבא תל השומר, לאחר השלמת הליך ההתאוששות מניתוח שעבר בגבו

מלשכתו נמסר כי טרם עזיבתו, הודה גנץ לצוות בית החולים- הרופאים, האחיות וכלל עובדי המחלקה האורתופדית על הטיפול המסור והמקצועי במשך הימים האחרונים.

כזכור, גנץ עבר ניתוח מורכב בגבו, לאחר שפציעה ממנה הוא סובל עוד מימי שירותו הצבאי. בימים הקרובים צפוי שר הביטחון לשהות בבית המלון כפר המכביה, מאחר שבביתו יש מדרגות רבות, והוא זקוק להתאוששות לפני שיוכל לחזור ולהשתמש בהן. נמסר כי גנץ ישלם על השהות בבית המלון מכיסו הפרטי, וכי במקום יותקנו האמצעים הנדרשים לתפקודו כשר הביטחון.


(בני גנץ בפיקוד העורף, בשבוע שעבר)

ד״ר משה לוינקופף, מנהל המערך האורתופדי בשיבא, סיפר אחרי הניתוח שעבר גנץ ''אני מכיר את גנץ עוד משירותנו הצבאי בצנחנים ועוקב אחרי הפגיעה בגב ממנה הוא סובל שנים רבות. לאור ההחמרה הוחלט על ידי צוות רב תחומי לבצע ניתוח. הניתוח בוצע ועבר בהצלחה מרובה''.

מנהל היחידה לניתוחי גב במערך האורתופדי בשיבא, ד״ר אלון פרידלנדר, הוסיף כי ''מדובר בניתוח לקיבוע של חוליות הגב ושחרור של שורשי העצבים בעקבות פגיעה רבת שנים. הניתוח עבר בהצלחה וכמתוכנן. אנו צופים כי שר הביטחון מר בני גנץ ישוב לתפקוד מלא במהרה''.


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368