עלייה במספר החולים קשה, ארבעה נפטרו | מספרי הקורונה

למעלה מאלף בני אדם אומתו לקורונה אמש, ומספר הנדבקים הכולל עומד על כ-94 אלף. מספר החולים במצב קשה מתקרב ל-400, ומספר המונשמים יציב. ארבעה בני אדם נפטרו מאז חצות

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/08/20 19:55 כז באב התשפ

עלייה במספר החולים קשה, ארבעה נפטרו | מספרי הקורונה
קורונה בישראל, צילום: shutterstock

מגמת התחלואה בישראל יציבה באופן יחסי, אך המספרים מוסיפים להיות גבוהים מדי. על פי נתוני משרד הבריאות, נכון להערב (א') יש בישראל 23,324 חולים בקורונה ונשאים, מספר הנשמר יציב פחות או יותר בימים האחרונים.

"עד סוף החודש יהיה מתווה לכניסת תיירים ממדינות ירוקות"

מנגד, במספר החולים המוגדרים במצב קשה נרשמה עלייה, והוא עומד על 399 חולי קורונה המוגדרים במצב קשה. מתוכם, 111 זקוקים להנשמה, ירידה של חולה אחד מאמש. אתמול אומתו בישראל 1,060 בני אדם לנגיף הקורונה, מתוך מספר נמוך יחסית של 12,383 בדיקות שנערכו ברחבי הארץ. בסך הכל נדבקו בנגיף מאז החלה ההתפרצות, בחודש פברואר, 94,277 בני אדם.

ארבעה בני אדם נפטרו מאז חצות כתוצאה מהנגיף ומסיבוכיו, ובכך עלה מספר הנפטרים הכולל בישראל ל-692. בשבועות האחרונים חלה עלייה משמעותית במספר הנפטרים בישראל כתוצאה מנגיף הקורונה.

בתדרוך שהתקיים הערב התייחס מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, לפתיחת השמים לטיסות, שהחלה אמש, ואמר כי "מתקיימים דיונים כיצד לפתוח את השמיים גם לתיירים". הוא הוסיף: "אנו פועלים כדי לפתוח פתח לישראלים שרוצים לצאת מהמדינה".

מוקדם יותר אמר ראש הממשלה נתניהו, לאחר סיור בנתב"ג עם שרת התחבורה מירי רגב, כי  "אנחנו עובדים עכשיו על לאפשר טיסות ישירות מעל סעודיה, בין תל אביב לדובאי. זה ישנה את התעופה הישראלית". השרה רגב הוסיפה: "כל שבועיים נפתח יעדים נוספים. צריך להודות לרה"מ שאפשר לפתוח את ענף התעופה. זו בשורה גדולה לאזרחי מדינת ישראל שאוהבים לטייל".