נתניהו: "עובדים על טיסות בין תל אביב לדובאי"

ראש הממשלה סייר הבוקר בנתב"ג ודיבר על ההסכם עם איחוד האמירויות. נתניהו טען כי המדינה תרוויח מנרמול היחסים ואמר: "זו הזרקה מסיבית לכלכלת ישראל". השרה רגב הכריזה כי "כל שבועיים נפתח יעדים נוספים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/08/20 12:42 כז באב התשפ

נתניהו: "עובדים על טיסות בין תל אביב לדובאי"
נתניהו. יהיו טיסות מתל אביב לדובאי, צילום: Yossi Aloni/Flash90

אחרי שאתמול נפתחו השמיים ושעות ספורות אחרי נחיתת הטיסה הראשונה הנמל התעופה באתונה, הגיעו הבוקר (ב') ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרת התחבורה מירי רגב, לסיור בנמל התעופה בן גוריון.

בתחילת דבריו הכריז נתניהו: "אנחנו עובדים עכשיו על טיסות ישירות מעל סעודיה בין תל אביב לדובאי ואבו דאבי, זו טיסה קצרה של 3 שעות כמו לרומא. זה אומר היקף ענק של השקעות ותיירות לשני הצדדים. אנשי האמירויות מאוד מעוניינים בהשקעות מסיביות בישראל".

שרת התחבורה רגב הוסיפה: "השבוע פתחנו את השמיים, אתמול התבשרנו על 5,000 נוסעים שיצאו מהשדה הזה לבולגריה וקרואטיה וחלקים מסוימים מיוון. אנחנו מנסים להביא בשורה נוספת - כל שבועיים נפתח יעדים נוספים".

ראש הממשלה התייחס לגבי ההסכם הנרקם עם איחוד האמירויות ואמר: "מדובר בתיירות, כולל טיסות ישירות. אנשי האמירויות רוצים להגיע לארץ ויגיעו לארץ. לדובאי יש אזורי סחר חופשי הגדולים ביותר בעולם, ועכשיו הסחורות האלה יגיעו תחת הסכמי השלום לישראל ויוזילו את מחירי המוצרים לישראל. זו הזרקה מסיבית לכלכלת ישראל ויכולות ואפשריות לאזרחי ישראל שלא היו כאן עד עכשיו".

רגב אמרה שחברת ישראייר כבר הגישה את הבקשה הרשמית להפעיל קווי טיסה לדובאי: "אנחנו צריכים לסגור את תוואי הטיסה ונבוא בקרוב עם בשורות".