יותר חולים במצב קשה, ירידה במספר החולים הפעילים | מספרי הקורונה

ארבעה בני אדם נפטרו כתוצאה מקורונה מאז חצות, ומספר המונשמים עומד על 114. מספר החולים במצב קשה שוב מתקרב ל-400, אחרי שכבר רשם התרחקות, אך מספר החולים והנשאים הפעילים ממשיך במגמת הירידה

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/08/20 12:03 כו באב התשפ

יותר חולים במצב קשה, ירידה במספר החולים הפעילים | מספרי הקורונה
ארכיון, צילום: shutterstock

האם העלייה במספר הנדבקים בקורונה בישראל נמצאת במגמת בלימה? על פי נתוני משרד הבריאות המעודכנים שפורסמו הבוקר (א'), מספר החולים והנשאים הפעילים בישראל עומד היום על 23,325 בני אדם. מדובר כמובן במספר גבוה מדי, אך כשמסתכלים על המגמה ניתן לראות כי מדובר במספר שהולך ויורד.

הבוקר: השמים נפתחים - תחת מגבלות הקורונה

מספר המאומתים החדשים אמש עומד על 761 בלבד, זאת בשל מספר הבדיקות הנמוך שהתבצעו אתמול - 9,246. כזכור, כמדי שבוע בימים שישי ושבת מתבצעות הרבה פחות בדיקות מבשאר ימות השבוע.

בסך הכל עומד מספר הנדבקים הכולל בישראל, מאז החלה התפרצות המגפה בחודש פברואר, על 92,404 בני אדם. נכון להבוקר, מספר החולים המוגדרים במצב קשה רשם עלייה, ועומד על 396, לאחר שכבר חצה את ה-400 לפני כשבוע, ומאז רשם ירידה. מספר המונשמים נכון להבוקר עומד על 114 חולים.


(התדרוך של ממונה הקורונה פרופ' גמזו, בסוף השבוע)

מאז חצות נפטרו ארבעה בני אדם נוספים כתוצאה מנגיף הקורונה בישראל, ומספר המתים הכולל כתוצאה מהנגיף ומסיבוכיו עומד נכון להבוקר על 679 בני אדם.