אחות בניתוח של גנץ אובחנה כחולת קורונה: שר הביטחון לא נדרש לבידוד

אחות שנכחה בניתוח של שר הביטחון אובחנה בחולת קורונה, אך גנץ לא ייכנס לבידוד כי היא שהתה שם לזמן קצר והיתה עם מסכת פנים. משרד הביטחון: "השר ישוב לשגרה בימים בקרובים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/08/20 13:36 כג באב התשפ

אחות בניתוח של גנץ אובחנה כחולת קורונה: שר הביטחון לא נדרש לבידוד
בני גנץ , צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחות שנכחה בניתוח שעבר שר הביטחון בני גנץ - אובחנה כחולת קורונה, אך גנץ לא יידרש להיכנס לבידוד כי האחות היתה חשופה אליו לזמן מוגבל.

בית החולים שיבא הסביר: "אחות במרכז הרפואי שיבא תל השומר אשר הייתה בקרבה מוגבלת בעת ניתוחו של שר הביטחון שהתקיים אמש נמצאה חיובית לקורונה. בחקירה האפדימיולוגית שנערכה הבוקר ע"י פרופ גילי רגב, מנהלת היחידה למניעת זיהומים בשיבא, נמצא כי השר וצוות המנתחים לא נחשפו לאחות ולפיכך לא נדרשים בבידוד". 

משרד הביטחון מיהרו להתייחס: "בחדר הניתוח של שר הביטחון בני גנץ שהסתיים בהצלחה שלשום נכחה אחות שנמצאה חיובית לקורונה. על פי בדיקת בית החולים השר לא שהה ליד האחות ולא נדרש לכל בידוד. שר הביטחון ממשיך במשימותיו הרבות במשרד הביטחון וביתר הנושאים הלאומיים וישוב לשגרה בימים בקרובים."

כזכור, שר הביטחון וראש הממשלה החליפי, בני גנץ ,הגיע ביום שלישי למרכז הרפואי שיבא בתל השומר, ולהתחיל בסדרת בדיקות בליווי הצוות הרפואי של המחלקה האורתופדית בבית החולים שיבא תל השומר. בסיומן, לפנות בוקר, נכנס השר גנץ לניתוח בגבו במטרה להתגבר על פגיעה שנגררת עוד משירותו הצבאי והחמירה בחודשים האחרונים. מדובר בהליך כירורגי שצפוי לארוך מספר שעות. מלשכת שר הביטחון נמסר כי יעדכנו במצבו של גנץ בהתאם לצורך.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן