שרה נתניהו: "אני אשה מוכה, הילדים שלי מוכים והתקשורת לא זועקת"

בראיון לוחמני במיוחד, אשת ראש הממשלה תקפה את התקשורת והפוליטיקאים על שאינם מגנים את ההתקפות המיניות נגדה בהפגנות השמאל: "הרגשתי שהוטרדתי מינית ובפירוש עברתי אלימות והטרדה מינית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/08/20 15:51 כב באב התשפ

שרה נתניהו: "אני אשה מוכה, הילדים שלי מוכים והתקשורת לא זועקת"
אשת ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו ממעטת להתראיין, אולם בשל התגברות ההפגנות בבלפור החליטה לחרוג ממנהגה והתראיינה בראיון לוחמני במיוחד בערוץ 12. 

על ההפגנות בבלפור נגד ראש הממשלה נתניהו אמרה: "האנשים בהפגנות נגדנו באים על סמים", והאשימה את המפגינים שקראו נגדה קריאות מיניות בפגיעה מינית: "הרגשתי שהוטרדתי מינית ובפירוש עברתי אלימות והטרדה מינית". נתניהו תקפה את הפוליטיקאים שלא גינו את הקריאות: "לא שמעתי את גנץ, אשכנזי ומירב מיכאלי מגנה את האלימות נגדנו". 

אשת ראש הממשלה כינתה את המפגינים "חוליגנים", וסיפרה: "רופא בכיר בהדסה כתב לי SMS שכמעט מת חולה קשה כי עצרו את האמבולנס בגלל החוליגנים של ההפגנות".

נתניהו התייחסה להתייחסויות של בנה יאיר נגד העיתונאית דנה ויס וטענה: "דנה ויס קראה לילד שלי ילד קקות ברשתות החברתיות. היא לא מתנהגת כמו עיתונאית, היא מתנהגת כמו פעילה פוליטית". 

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב גיבתה את הגברת נתניהו: "שומעת את הראיון עם רעיית ראש הממשלה -הגב׳ שרה נתניהו וחושבת לעצמי, כמה עוצמה ואמונה יש באישה הזו שנושאת על כתפיה עשרות שנים של רדיפה ושנאה ועומדת בגאון בשם הימין כולו. חזקי ואמצי שרה היקרה".