משבר הקורונה: ירידה במספר הבדיקות, עליה במספר החולים קשה

מנתוני משרד הבריאות עולה כי מספר המונשמים עומד על 102 ומספר החולים שמצבם קשה עומד על 358. בבתי החולים מאושפזים כעת 778 חולי קורונה, מתוך 24,220 חולים פעילים בארץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/20 09:22 יז באב התשפ

משבר הקורונה: ירידה במספר הבדיקות, עליה במספר החולים קשה
עובדי המעבדות קורסים. אילוסטרציה, צילום: Yossi Aloni/Flash90

משרד הבריאות עדכן כי ביממה האחרונה אובחנו בישראל עוד 1,672 נדבקים בנגיף הקורונה. אתמול (ה') התקבלו תוצאות של 27,657 בדיקות - זהו מספר בדיקות נמוך יחסית ולכן גם נרשמה ירידה במספר הנדבקים. שיעור הבדיקות החיובי עומד על 6%, נזכיר כי היעד של משרד הבריאות הוא אחוז הדבקה אחד. 

עוד מהנתונים עולה כי מספר המונשמים עומד על 102 ומספר החולים שמצבם קשה עומד על 358. בבתי החולים מאושפזים כעת 778 חולי קורונה, מתוך 24,220 חולים פעילים בארץ. 

אתמול שר החינוך יואה גלנט פרסם כי שנת הלימודים תיפתח באופן חלקי, כך שבגנים ובכיתות א' וב' ילמדו כרגיל, בכיתות ג'-ד' יתקיימו לימודים מלאים, אך הכיתות יפוצלו. בכיתות ה'-ו' תשולב למידה מרחוק, ובכיתות ז' ומעלה תתקיים למידה מרחוק, אך יתקיימו לפחות שני ימי לימוד פרונטליים.

השר גלנט אמר כי "בכוונתי לדאוג לכל הילדים מכל המגזרים ומכל הדתות כאילו הם ילדיי שלי. ננסה להגיע למצב שבו את הקשיים נותיר רק למבוגרים, והילדים ייכנסו באופן חלק לבתי הספר והגנים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן