לילה קטלני בכבישים: שני הרוגים בשתי תאונות חזיתיות שונות

בכביש 90 צפונית לצומת בית הערבה תאונה חזיתית בין שני כלי רכב הביאה למותו של גבר בן 37 ועוד 4 פצועים. מאוחר יותר דווח על תאונה חזיתית נוספת בין משאית לנהג רכב שנלכד תחת המשאית ונהג. נהג המשאית עוכב לחקירה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/08/20 07:37 טז באב התשפ

לילה קטלני בכבישים: שני הרוגים בשתי תאונות חזיתיות שונות
מזירת התאונה בכביש 79, צילום: דוברות המשטרה

לילה קשה בכבישים של שתי תאונות חזיתיות שהובילו לתוצאות קטלניות. בשעה 23:42 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על תאונה חזיתית בין שני כלי רכב, בכביש 90 (עוקף יריחו) צפונית לצומת בית הערבה. חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו פעולות החייאה שבסופן קבעו את מותו של גבר כבן 37 ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח  4 פצועים קל.

פאראמדיק מד"א נתי הרון וחובש בכיר במד"א יוסף אורלוב, שהיו בזירה בכביש 90 סיפרו: "כשהגענו, ראינו שני כלי רכב מעוכים על הכביש, באחד מכלי הרכב שבו נסעו 5 נוסעים , בכסא שליד הנהג נלכד גבר כבן 37 , הוא היה מחוסר הכרה , ללא נשימה וללא דופק , עם פגיעה רב מערכתית, לאחר נסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותו, 4 נוסעים נוספים טופלו כשמצבם קל". 

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מאוחר יותר בשעה 03:43 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע על תאונת דרכים חזיתית בין משאית ורכב פרטי בכביש 79 סמוך לציפורי. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על רכב שנלכד מתחת למשאית. לאחר שעות של ניסיון חילוץ הפראמדיקים של מד"א קובעו את מותו של נהג הרכב הפרטי גבר בשנות ה 20. חוקרי תאונות דרכים הגיעו לזירת התאונה וחוקרים את נסיבותיה. נהג המשאית עוכב לחקירה בתחנת המשטרה כביש 79 בין ציפורי לסוללים נחסם לתנועה ושוטרי אגף התנועה מכווינים את התנועה במקום.

חובש בכיר במד"א ערן עבו סיפר: "מדובר בתאונת דרכים מזעזעת. נהג הרכב הפרטי לכוד מחוסר הכרה בתוך הרכב שנמצא כולו מתחת לחלקה הקדמי של המשאית. כוחות החילוץ פועלים במקום במשך שעות ארוכות על מנת לחלץ את הרכב תוך שימוש בכלים מיוחדים, משאית מנוף וטרקטור."