יאיר נתניהו קיבל פטור מהגעה לדיון בעניינו

אחרי שקיבל זימון לבית המשפט בעקבות חשיפת כתובותיהם של מארגני ההפגנות בבלפור, והקריאה להגיע להפגין מחוץ לבתיהם, השופטת אישרה לנתניהו הבן שלא לבוא לדיון, אך עליו להישאר בזמינות טלפונית

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/08/20 09:42 יב באב התשפ

יאיר נתניהו קיבל פטור מהגעה לדיון בעניינו
יאיר נתניהו. שוב מעורר סערה, צילום: פלאש 90

בית המשפט פטר הבוקר (א') את יאיר נתניהו מהגעה לדיון בעניינו אחרי שפרסם את כתובותיהם של מארגני ההפגנות בבלפור וקרא להפגין מחוץ לבתיהם.

ביום חמישי, פרסם נתניהו בחשבון הטוויטר שלו את פרטיהם וכתובות מגוריהם של מארגני ההפגנות בבלפור -וחברי עמותת "חוזה חדש"  אלדד יניב, חיים שדמי, ישי הדס, גונן בן יצחק ואורלי זינגר. הוא קרא לעוקביו להגיע לבתיהם ולהפגין מכיוון שהם "מארגנים לנו במדינה את כל האנרכיה בשבועות האחרונים". בעקבות פרסום הפרטים פנו החמישה לבית המשפט בטענה להטרדה מצידו של נתניהו. 

הבוקר פנה יאיר נתניהו לבית המשפט וטען כי מדובר בפרובוקציה של חברי "חוזה חדש" וכי הם רוצים להרוויח הון תקשורתי מהגעתו לבית המשפט. בעקבות דבריו אלו פטרה שופטת בית המשפט את נתניהו מהגעה למקום וציינה כי עליו להיות זמין טלפונית. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן