שרה נתניהו פרסמה סרטון שמוכיח כי שלומה טוב: "פייק ניוז"

לאחר שיצאו שמועות כי מצבה של רעיית ראש הממשלה אינו טוב עקב מצב רפואי בעייתי, שרה נתניהו פרסמה תמונה כשהיא נראית בריאה לחלוטין בליווי כלבתה. שרה נתניהו: "בואו נשמור על אנרגיות חיוביות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/07/20 20:08 ט באב התשפ

שרה נתניהו פרסמה סרטון שמוכיח כי שלומה טוב: "פייק ניוז"
צילום: דוברות בית ראש הממשלה

לאחר שהופצו שמועות כי רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, אינה חשה בטוב, פרסמה נתניהו תמונה וסרטון המוכיחים אחרת. נתניהו העלתה תמונה בזמן שהיא מסתובבת בחצר ביתה בילווי הכלבה של המשפחה. בנוסף העלתה נתניהו סרטון בו היא קוראת להפסיק הפייק ניוז ולעצור את האלימות של המפגינים.

"בזמן האחרון הייתי עסוקה בדברים של סוף השנה" פותחת נתניהו את דבריה, ומיד הם נחתכים לפנייה אחרת: "לאחרונה יש דבר מדהים שנקרא פייק ניוז" ובכך מרמזת על השמועות כי מצבה הבריאותי אינו טוב. משם עברה לדבר על שיימינג נגד משפחתה ומציגה אותה כבעיה כוללת בחברה: "שיימינג זה דבר שאנחנו רואים בתקופה האחרונה מאז שיש רשתות חברתיות ואנחנו רואים הרבה ילדים שנפגעים. אני כפסיכולוגית נתקלתי במספר מקרים של ילדים בני 15-16 שהתאבדו בגלל שיימינג שעשו להם חברים שלהם. אסור שזה יקרה, ולאחרונה זה הולך ועולה".

לבסוף התייחסה לאיומים כנגד בעלה, ולאלימות בהפגנות: "אז באמת, מכל הצדדים - להרגיע ולא לקרוא לקריאות של רצח ראש הממשלה ושל המשפחה שלו. בואו ננצל חבר'ה את האנרגיות החיוביות, ואני שמחה לראות שיש יותר ויותר אנשי שמאל, כמו מוקי ושי גולדן, שכן קוראים להוריד את האלימות. להוריד את הקריאות האלה הנוראיות לרצח ראש הממשלה ואומרים אנחנו צריכים ללכת בטוב, באנרגיות חיוביות. אז בואו, נעשה שיהיה לכולנו ביחד יהיה יותר טוב".

מוקדם יותר היום, יועץ הניו מדיה של ראש הממשלה התייחס לשמועות על מצבה הבריאותי של נתניהו ואמר: "שלומה טוב. אני מבטיח שבקרוב יהיה סרטון ממנה שאומר שהכל בסדר". כעת כפי הבטחתו פורסם אותו סרטון.   

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן