סביבת נתניהו על הפייסבוק המזויף: "המשטרה חייבת לאתר אותו"

בסביבת ראש הממשלה מתייחסים להחלטת פייסבוק להסיר את הפוסט עם החשבון המזויף: "אם החשבון מופעל על ידי גורמים שקוראים לרצוח את ראש הממשלה - הדבר חמור לא פחות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/07/20 13:40 ט באב התשפ

סביבת נתניהו על הפייסבוק המזויף: "המשטרה חייבת לאתר אותו"
יוביל לבחירות? נתניהו, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

לאחר שהרשת החברתית פייסבוק פרופיל הפייסבוק שראש הממשלה בנימין נתניהו ציטט כמסית נגדו מזויף והורד מהרשת, סביבת נתניהו תוקפת את המשטרה והתקשורת, שלטענתו עוסקת בטיוח ההסתה במקום להוקיע אותה.  

"אם מדובר בחשבון אנונימי שהופעל על ידי גורמים שקוראים לרצוח את ראש הממשלה, הרי שהדבר חמור לא פחות. המשטרה חייבת לאתר אותו, למצות איתו את הדין ולפעול בנחישות נגד עשרות פרסומי ההסתה והאיומים ברצח המתפרסמים מדי יום נגד ראש הממשלה ומשפחתו.", קבעו בסביבת ראש הממשלה.  

עוד נאמר מסביבת נתניהו: "אפרים שמיר שקרא לרצוח את ראש הממשלה אינו אנונימי וכמוהו אנשים אחרים שנחקרו במשטרה על הסתה פרועה נגד ראש הממשלה. בושה וחרפה שהתקשורת עוסקת בטיוח ההסתה במקום להוקיע אותה באופן חד וברור".

כזכור, הבוקר (ה'), פרסם צייצן בטוויטר בשם יוסי דורפמן כי עקב אחרי הפרופיל של החשבון שאותו ציטט ראש הממשלה בטענה שמסית נגדו, וגילה כי מדובר בפרופיל שהיה פעיל בעיקר באותו הלילה שלאחר תקיפת מפגיני השמאל בתל אביב. עוד טען דורפמן כי הפעם האחרונה שבה פעל החשבון, מלבד השבוע, היתה לפני הבחירות, אז שיתף פוסטים התומכים בימין. כאמור, כעת מודיעה פייסבוק כי מדובר בחשבון מזוייף והוא יימחק