רוני גמזו סייר בבתי הכנסת: "בוחנים את ההגבלות"

ממונה המאבק בקורונה, פרופ' רוני גמזו, סייר בערב תשעה באב בבתי כנסת בגבעת שמואל ובבני ברק: "אנו בוחנים בשטח את ההגבלות. הציבור ראוי להערכה על הציות וההקפדה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/07/20 22:13 ח באב התשפ

רוני גמזו סייר בבתי הכנסת: "בוחנים את ההגבלות"
רוני גמזו בבית הכנסת בבני ברק, צילום: נתן ווייל

פרופ' רוני גמזו, שמונה כפרוייקטור מיוחד למאבק בנגיף הקורונה, ערך הערב (ד') סיור בבתי כנסת כדי לעמוד מקרוב אחר אופן יישום ההנחיות ובחינתם. "כפי שהצהרתי, אני מגיע לשטח כדי לבחון את ההגבלות, ואת יישומן תוך שיח עם הציבור". אמר פרופ' גמזו. 

"קשה לכל אחד מאיתנו לראות בתשעה באב מניינים מצומצמים, ואנשים הנאלצים לשבת על שרפרף נמוך במזג האוויר המכביד, אבל זהו צו השעה והאחריות שלנו לדאוג לבריאות ציבור המתפללים והאזרחים בכלל". הוסיף.


(פרופ' גמזו בהצגת תכניתו למאבק בקורונה)

פרופ' גמזו פתח את הסיור בקרית אונו משם המשיך לגבעת שמואל ולבני-ברק. הוא שוחח עם המתפללים והגבאים, ושמע על האתגרים מולם הם מתמודדים בניסיון לשמור על ההנחיות.

פרופ' גמזו ציין כי הציבור ראוי להערכה על הציות, והוסיף כי "הקפדה מחמירה עכשיו תסייע לנו להשאיר את בתי-הכנסת פתוחים בימים הנוראים ובחגי תשרי".

גמזו מסייר בבתי הכנסת

גמזו מסייר בבתי הכנסתצילום: נתן ווייל

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן