כתובות מחוץ לביתם של שופטי העליון: "דם יהודי הפקר"

פעילי דרום תל אביב הגיעו אתמול בלילה למספר שופטים וריססו כתובות מחוץ לביתם, "אנחנו זוכרים להם בכל רגע את מה שעוללו ומעוללים לתושבי השכונות בשם המוסר המזויף שלהם". בין השופטים: נשיאת בית משפט העליון אסתר חיות ונשיא בית משפט העליון לשעבר אהרן ברק

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 29/07/20 11:18 ח באב התשפ

כתובות מחוץ לביתם של שופטי העליון: "דם יהודי הפקר"
צילום: גלעד הלחמי, דרום ת"א בעד הגירוש

במהלך הלילה (ג') ריססו מספר פעילי דרום תל אביב ובהם דורון אברהמי ושפי פז, כתובות "דם יהודי הפקר - בג"צ" מחוץ לביתם של של נשיאת בית משפט העליון אסתר חיות, השופט עוזי פוגלמן, השופטת דפנה ברק ארז ונשיא בית משפט העליון לשעבר אהרן ברק.

ב"חזית לשחרור דרום תל אביב" אמרו: "חזרנו אתמול לבתיהם של השופטים כי דין חיות כדין בלפור ומה שמותר שם מותר גם כאן. חזרנו כדי לומר לשופטי בג״צ פוגלמן, ברק-ארז וחיות, ולמורה הרוחני שלהם, אהרון ברק, שאנחנו זוכרים להם בכל רגע ורגע את מה שהם עוללו ועוד מעוללים לתושבי השכונות בשם המוסר המזויף שלהם".

עוד אמרו: "חזרנו לבתיהם של השופטים, בשעה שמפגיני השמאל השתוללו ברחובות תל אביב, להגיד להם שאנחנו לא פוחדים לא מהם ולא מהמשטרה. כל זמן שהם בוחשים בחיים שלנו ופוגעים בשכונות שלנו, אנחנו נבוא לערער את השקט בשכונות הנקיות שלהם. כי דם יהודי הפקר. בג"צ".