בעלי האולמות לנתניהו: נפתח בלי אישור הממשלה

התאחדות בעלי האולמות וגני האירועים שלחו מכתב לראש הממשלה בו הודיעו על חזרתם לשגרה החל מט"ו באב, ה-5 לאוגוסט, במתכונת שאושרה לרשות הטבע והגנים והרשויות המקומיות. "לא נפקיר 100 אלף משפחות שאיבדו את פרנסתן, ולא נפקיר את הזוגות הצעירים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/20 07:33 ז באב התשפ

בעלי האולמות לנתניהו: נפתח בלי אישור הממשלה
חתונה, צילום: shutterstock

בעלי האולמות וגני האירועים מפסיקים לשתוק. אחרי חמישה חודשים ללא פעילות, שלחו הבוקר (ג')  ראשי התאחדות גני האירועים והאולמות מכתב חריף לראש הממשלה. במכתב הם הצהירו: "אנו חוזרים לפעילות החל מט"ו באב, ה-5.8"

נציין כי המכתב נשלח על רקע ההצבעה הצפויה היום בוועדת הכספים על מתווה פיצוי כלכלי הולם לעסקים בעקבות משבר הקורונה, מתווה שעל פי טענת התאחדות אולמות האירועים - מתעלם לחלוטין ממצוקתם ויביא לקריסתו הסופית של הענף. בהודעה רשמית של ההתאחדות, שפורסמה הבוקר, הם תקפו: "התעללתם בנו ובזוגות הצעירים מספיק - סיימנו לשתוק".

המכתב

המכתבצילום: יחצ

כעת, בניסיון אחרון למנוע את זריקתם של 100 אלף משפחות הענף אל מתחת לקו העוני, הודיעה כאמור ההתאחדות על כוונתה לחזור לפעילות, ולאפשר לזוגות הצעירים להתחתן, תוך שהם דורשים את התערבותו של ראש הממשלה לפתרון המשבר: "יש לנו שעות מועטות לפני שהממשלה והכנסת יחרצו את גורלנו ויחסלו את ענף השמחות של ישראל. אנחנו תלויים בידיך אדוני ראש הממשלה וזקוקים לעזרתך המיידית. לא נפקיר 100 אלף משפחות שאיבדו את פרנסתם, ולא נפקיר את הזוגות הצעירים, נעמוד בהתחייבות שלנו כפי שנכפה עלינו"