שרפה גדולה בהרי ירושלים

כוחות הכבאות וההצלה בסיוע טייסת כיבוי נאבקים בשרפת יער גדולה בעלייה לירושלים בכביש 386, לא רחוק מבית החולים הדסה עין כרם

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/07/20 13:40 ו באב התשפ

שרפה גדולה בהרי ירושלים
השרפה ביער ירושלים, צילום: כבאות והצלה מחוז ירושלים

עשרה צוותי כיבוי והצלה מתחנות בית שמש וירושלים, פועלים כעת בשריפת חורש וצמחייה עשבונית בסמוך לכביש 386 צפונית מערבית למכון טיהור שפכים באזור מפגש הנחלים שורק ורפאים.

לוחמי האש בסיוע של יערני קק"ל ורט"ג מרכזים מאמץ לבלום את השריפה וכעת מייצרים קווי הגנה אל מול הלהבות בכדי למנוע מהאש להתקדם אל היער, אל נתיבי התחבורה ואל מתקני תשתית סמוכים.

כמו כן, טייסת הכבאות "אלעד" הוזנקה למקום ובתיאום עם כוחות הקרקע בזמן הקרוב יבוצעו הטלות של חומרי כיבוי מן האוויר בכדי לנסות ולבלום את חזית האש.

מפקד כבאות והצלה לישראל תחנת בית שמש טפסר משנה ראובן (דובצ'ק) יצחק: "אנחנו פועלים כעת בתחילתה של שריפה שמתפתחת במהירות בחסות מזג האוויר הקשה.
לוחמי האש נאבקים בלהבות בחום הכבד השורר הן ממזג האוויר והן מחום הלהבות ומנסים לבלום את השריפה, אני מקווה שבסיוע כוחות הסיוע המגיעים אלינו מהתחנות והמחוזות הסמוכים, נצליח לבלום את השריפה בהקדם האפשרי".

השרפה ביער ירושלים

השרפה ביער ירושליםצילום: כבאות והצלה מחוז ירושלים

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן