מחר: כל קווי סופרבוס יושבתו בין 8:00 ל-10:00 בבוקר

קווי האוטובוס של חברת "סופרבוס" יושבתו לשעתיים מחר בבוקר. הנהגים מוחים על העדר מחיצות והטלת קנסות על נהגים המסרבים לקבל תשלום מזומן. וועד הנהגים: " מאלצים אותנו לבחור בין קנס כספי לסיכון חיינו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/07/20 17:51 ה באב התשפ

מחר: כל קווי סופרבוס יושבתו בין 8:00 ל-10:00 בבוקר
מתמודדים עם הקורונה, צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

וועד העובדים בסופרבוס המאוגד בארגון "כוח לעובדים", ישבית מחר את כל קווי האוטובוסים של החברה בין השעות 8:00 ל-10:00 בבוקר בחלק מהערים (מצורפת הרשימה המלאה). הנהגים מוחים על הטלת קנסות מצד החברה על נהגים המסרבים לקבל תשלום מזומן מנוסעים במקום "רב קו". 

אהרון שובש יו"ר וועד העובדים: "אנחנו מופקרים לחלוטין. מצד אחד מבטיחים לנו מחיצות אך ייקח שנה להשלים את המהלך. אנחנו מברכים על הדאגה לנוסעים הוותיקים היקרים ללבנו, אבל במצב הנוכחי, החזרת התשלום הידני משמעה שנהג ניצב במרחק של 20 ס"מ מאדם המצוי בקבוצת סיכון. ראוי לדאוג לאוכלוסיה המבוגרת והדרך לעשות זאת היא באמצעות תחבורה ציבורית בחינם לאזרחים וותיקים בימי הקורונה. זה מגיע להם בזכות. לא ייתכן כי בינתיים יאלצו נהגים לבחור בין סיכון חיים לקנס כספי. אנו דורשים את ביטול הקנסות לאלתר.  

רשימת הערים מושבתות: 
עפולה, בית שמש, טבריה, בית שאן, יקנעם, נצרת, ישובי עמק יזרעאל, מגדל העמק, קרית טבעון, דלית אל כרמל, וכן קווים בין עירוניים לתל אביב, ירושלים חיפה וצפת.