בשורה למתאמנים: חדרי הכושר נפתחו לפעילות

לאחר שוועדת הקורונה הפכה פעם השנייה את החלטת הממשלה, חדרי הכושר נפתחו למתאמנים הממשלה צפויה לדון השבוע בנושא - וייתכן שההחלטה תתהפך שוב וחדרי הכושר יסגרו בפעם השלישית

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/07/20 08:54 ה באב התשפ

בשורה למתאמנים: חדרי הכושר נפתחו לפעילות
חדר כושר יישארו סגורים. אילוסטרציה, צילום: shutterstock

מתאמנים הורשו לחזור הבוקר (א') לחדרי הכושר אחרי שבשעה 6 נכנסה לתוקף החלטת ועדת הקורונה של הכנסת. הוועדה הפכה את החלטת הממשלה בפעם השנייה וקבעה שוב כי חדרי הכושר ייפתחו. הממשלה צפויה לדון השבוע בנושא - וייתכן שההחלטה תתהפך שוב וחדרי הכושר יסגרו בפעם השלישית.

כזכור, בדיון ביום חמישי האחרון, לקראת ההחלטה על פתיחת חדרי הכושר, אמרה יו"ר הוועדה יפעת שאשא ביטון: "אני עוד לא יודעת מה תהיה ההחלטה אבל חשוב שהדברים ייאמרו, אני לא מוכנה לפתוח את ענף חדרי הכושר ושאחרי שעתיים יסגרו אותו בצו חדש. אנחנו צריכים להיות מאוד זהירים ולגלות אחריות גם כשלא נוח. חשוב לי להשאיר פתח למתווה של הממשלה לפתיחת חדרי הכושר כך שיישארו פתוחים לאורך תקופה ולא ייפתחו וייסגרו". 

חדרי הכושר הפכו להיות חלק מהמאבק בין החלטות הממשלה להחלטות וועדת הקורונה מאחר והממשלה לה סיפקה נתונים לגבי ההדבקה בחדרי הכושר. ראש הממשלה אמר בישיבת הממשלה כי למרות שאין די נתונים, אופן הפעילות, כאשר המתאמנים אינם עם מסכות במקום סגור, מזיעים ומתנשפים, יגביר את קצב ההדבקה. 

השבוע, יושב ראש ועדת הקורונה יפעת שאשא ביטון תגיע לקבינט הקורונה, באופן תקדימי, כדי לקבל את ההחלטות יחד עם שרי הממשלה ותוכל להעביר אותם בישיבות ועדות הקורונה מבלי להפוך את ההחלטה.