הותר לפרסום: חייל צה"ל נהרג בתאונה, קצין נפצע

צה"ל התיר לפרסם כי חייל צה"ל, סהר אלגזר מהמושב רנן, ששירת בחטיבת הנח"ל, נהרג בתאונת דרכים בהר דב שבחרמון. בתאונה נפצע קצין בדרגת סג"מ באורח בינוני

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/07/20 19:47 א באב התשפ

הותר לפרסום: חייל צה"ל נהרג בתאונה, קצין נפצע
ארכיון, צילום: דוברות מד"א

דובר צה"ל התיר הערב (ד') לפרסום כי את חייל צה"ל, רב-טוראי סהר אלגזר ז"ל. חייל בגדוד "שחם" בחטיבת הנח"ל, בן 20 מהמושב רנן, נהרג היום בתאונה של כלי רכב צבאי במרחב הר דב בחרמון.

רב-טוראי סהר אלגזר ז"ל הועלה לדרגת סמל לאחר מותו. הודעה נמסרה למשפחתו. גיסו, שלמה טופחי, ספד לו ב'כאן': "הוא היה בחור משכמו ומעלה, בן בכור למשפחה בת חמש נפשות, חזן בבית הכנסת הקראי. בחור מקסים ושמח. זו אבדה גדולה". מח"ט הנח"ל הגיע לנחם את המשפחה, והלוויתו של סהר תיערך מחר.
 
דובר צה"ל מוסר כי לוויתו של סמל סהר אֶלגָזַר ז"ל, שנהרג היום (ד'), כתוצאה מתאונה של כלי רכב צבאי, תערך מחר (ה'), ב' באב התש"ף, 23 ביולי 2020, בשעה 17:00 בבית העלמין הצבאי באופקים. דובר צה"ל מעביר את בקשת המשפחה להימנע מסיקור תקשורתי של הלוויה. צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה.

בנוסף, נפצע בתאונה קצין צה"ל בדרגת סגן-משנה, באורח בינוני. הפצוע פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. המשטרה הצבאית פתחה בחקירת נסיבות האירוע.