אשתו של שר האוצר לזוהר: "אתבע אותך"

אשת שר האוצר ישראל כץ, רונית כץ, תובעת במכתב מעורך דינה לח"כ זוהר להתנצל על דבריו בנוגע אליה, במהלך הוויכוח בינו לשר האוצר, כאשר אמר: "אני אתחיל לדבר על העסקים של אשתו של ישראל כ"ץ". כץ דורשת התנצלות פומבית על הדברים

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/07/20 19:54 כט בתמוז התשפ

אשתו של שר האוצר לזוהר: "אתבע אותך"
זוהר וכ"ץ, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

רעייתו של שר האוצר ישראל כ"ץ, רונית כ"ץ, שיגרה היום (ד'), באמצעות עורכי דינה, מכתב איום לפני תביעה ליו"ר הכנסת מיקי זוהר על רקע הדברים שאמר עליה אתמול בוועדת הכספים. במכתב שנשלח למיקי זוהר רעייתו של שר האוצר דרשה: "תתנצל על הדברים או שאטבע אותך". יו"ר הקואליציה זוהר הגיב לדברים ואמר: "אני לא מתכוון להתייחס לשטויות". כך פורסם ב n12. 

נזכיר, במהלך דיון בוועדת הכספים, בראשות ח"כ משה גפני,התקיים דיון בעניין התכנית הכלכלית שאישרה הממשלה לפני כשבוע, כהכנה לקריאה שנייה ושלישית. שר האוצר, ישראל כ"ץ פרס את תכניתו שכללה את גודל הפיצוי אותו יקבלו בעלי העסקים. אלא שבמהלך הדיון התפרץ ח"כ מיקי זוהר לדבריו של שר האוצר ודרש ממנו להגדיל את תקרת הפיצוי שמעגן החוק לעניין עסקים.

כ"ץ שכעס על הדרישה של זוהר האשים אותו בניגוד עניינים, על עצם הדרישה: "עמדה אישית שלך, בניגוד לעמדת ראש הממשלה, ולנוכח כך שיש לך בן דוד עם אולם. אמר לי אחד הגורמים בתחום, מה הדחף שלך, שיש לך בן דוד עם אולם". זוהר לא נשאר חייב וענה בתגובה: "אני אתחיל לדבר על העסקים של אשתו של ישראל כ"ץ. צר לי שכחלק מתנועת הליכוד יש לנו שר אוצר מנותק מהעם, אני מצר על זה. ועם כל הכבוד לרצון של שר האוצר להפגין כוחניות, עלי זה לא עובד".

במכתב ששיגרה באמצעות עורך הדין נבות תל צור, נכתב: "דבריך אלה הם שקריים, חסרי כל בסיס, אין בהם שמץ אמת והם מהווים הוצאת לשון הרע ודברי דיבה מהסוג החמור ביותר הואיל והם טומנים בחובם פגיעה אנושה בשם הטוב, ביושרתם ובכבודם של מרשתנו ושל בעלה שר האוצר".

כץ דורשת מזוהר התנצלות תוך 48 שעות, וכן פרסום של ההתנצלות במידה רבה, כמו הפרסום לו זכו חילופי הדברים ביניהם.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן