מתווה שר הבריאות: המסעדות יפתחו בחוץ עם הגבלת 50 סועדים

המתווה של אדלשטיין מגיע לאחר עימותים רבים היום בוועדת הקורונה בנושא, ולאחר שבשבוע שעבר הוחלט בממשלה לסגור את המסעדות באופן מוחלט. המסעדנים מתנגדים גם למתווה החדש

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 20/07/20 21:46 כח בתמוז התשפ

מתווה שר הבריאות: המסעדות יפתחו בחוץ עם הגבלת 50 סועדים
יולי אדלשטיין , צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

אחרי ההחלטה לסגור את כל המסעדות והעימותים בוועדת הקורונה בנושא, הערב (ב') צפוי שר הבריאות יולי אדלשטיין להביא לאישור הממשלה מתווה חדש, לפיו מסעדות יוכלו להיות פתוחים אך עד 50 סועדים שישבו מחוץ למסעדה. כך פורסם ב-'N12'. הממשלה אמורה לאשר הערב במשאל טלפוני את המתווה של אדלשטיין, אך השאלה היא האם בכלל יש לו רוב בוועדת הקורונה, לשם היא תגיע מחר לאחר הצבעת שרי הממשלה. כדאי לציין כי גם למתווה הזה מתנגדים המסעדנים.

מוקדם יותר היום פרסם ראש העיר תל אביב, רון חולדאי, כי בתל אביב יבואו לקראת המסעדנים בעיר. "נאפשר להוציא שולחנות וכסאות למרחב הציבורי מעבר לכל מה שהיה מקובל עד כה.

;

ועדת הקורונה אישרה: בריכות השחיה והחופים יפתחו גם בסופי שבוע

ועדת הקורונה אישרה בצהריים את פתיחת בריכות השחיה והחופים גם בסופי השבוע, והם יוחרגו מצו הממשלה. יו"ר וועדת הקורונה, ח"כ יפעת שאשא-ביטון, אמרה: "אנו עדיין מנהלים שיח עם הממשלה. לא נצביע על מה שטרם הוסכם. בריכות וים יוחרגו – וייפתחו. לגבי המסעדות, עדיין בממשלה רוצים שהם יפעלו רק בחוץ. במהלך הערב הממשלה תביא צו חדש והוא יובא להצבעה בערב. לגבי האטרקציות, המוזיאונים וגני החיות נצביע במהלך השבוע. לגבי חדרי הכושר נצביע ביום רביעי".