בנט מצהיר: "אנחנו יכולים לנצח את הקורונה תוך שלושה שבועות"

צפו: בעקבות החלטות הממשלה האחרונות, יושב ראש ימינה מסביר מה דעתו על ההגבלות החדשות ואיך היה צריך לנהוג: "נקים תנועה של מתנדבים שיהיו נאמני קורונה"

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 20/07/20 13:18 כח בתמוז התשפ

בנט מצהיר: "אנחנו יכולים לנצח את הקורונה תוך שלושה שבועות"
ח"כ נפתלי בנט, צילום: צילום מסך

יושב ראש ימינה, ח"כ נפתלי בנט' דיבר היום (ב') בצהריים, במסיבת עיתונאים מיוחדת, על החלטה לסגירת המסעדות החל מיום שלישי ועל הקריאות לאנרכיה הנשמעות בימים האחרונים, בעיקר בהפגנות בירושלים ובתל אביב.

בנט הכריז כי הוא מקים תנועה של מתנדבים שתפעל למען נפגעי הקורונה: "תוך שבועיים אפשר לנצח את הקרונה", הצהיר. על פי יו"ר ימינה, 'נאמני הקורונה' יסיירו במרחבים ובקניון, ויוודאו שהאזרחים ממושמעים והולכים עם מסכות. האתר של העמותה יהיה פתוח לתרומות או התנדבות.

יו"ר ימינה טען כי זו הממשלה הגרועה בתולדות מדינת ישראל: "הממשלה מתנהלת בצורה גרועה. אנחנו במלחמה וכל הזמן יורים פנימה. לא ראיתי דבר כזה. בכובע הפוליטי שלי אני עובד כדי לנער את הממשלה". 

עוד הוסיף בנט: "כמעט רוב העולם יצא מהקורונה בגלל שהקים מערך למניעת הדבקה, מה שלא קרה אצלנו. אני מוכן לסייע לפרופסור גבי ברבש, כבר שוחחתי איתו". בנט הוסיף כי אם הממשלה תקים מערך בדיקות לא יהיה צורך בסגירת מסעדות: "צריך להשאיר את המצב סטטי".