רחוב "הרב אלישע וישליצקי" נחנך בשדרות

עיריית שדרות חנכה רחוב בעיר על שמו של הרב וישליצקי, שנפטר בשנה שעברה. השר זאב אלקין: "הרב אלישע השקיע בשדרות כל כך הרבה ואני חושב שיש כאן אמירה מאוד סמלית, שדווקא כאן יהיה הרחוב הראשון על שמו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/20 12:08 כז בתמוז התשפ

רחוב "הרב אלישע וישליצקי" נחנך בשדרות
רחוב הרב וישליצקי בשדרות, צילום: אורי טוסון צילום אירועים

במלאות שנה וחצי לפטירתו, בשבוע שעבר נקבע רחוב על שמו של הרב אלישע וישליצקי זצ"ל בשדרות. הרב וישליצקי, שנחשב אחד מהרבנים המרכזיים והמוערכים בציונות הדתית, הותיר אחריו מורשת מפוארת ומפעל חיים אדיר - הגרעינים התורניים. הרב היה ממייסדי תנועת הגרעינים התורניים, ידיד קרוב ותומך נלהב של מפעל הקהילות המשימתיות.

ביום חמישי שעבר נערך טקס מיוחד, במעמד בני המשפחה, השר זאב אלקין וראש עיריית שדרות, מר אלון דוידי, ובמהלכו שונה שלט הכניסה לרחוב. בשל המגבלות על התקהלות, הטקס הועבר במלואו בזום לתלמידיו, משפחתו ומוקיריו.

השר אלקין סיפר בהתרגשות על היכרותו הקרובה עם הרב וישליצקי זצ"ל, בעיקר סביב העשייה למען מגורשי גוש קטיף בה פעל במחויבות ובנחישות.
עוד הוסיף השר כי "הוא היה מהראשונים שפתחו בפניי את כל עולם הגרעינים התורניים שהוא היה מחובר אליו כל כך. אין דבר סמלי שדווקא הרחוב הראשון על שמו נקרא בעיר שדרות, עיר פיתוח – סמל של כל התנועה של עולם הגרעינים התורניים, עיר שהפכה להיות בחזית מול רצועת עזה. הרב אלישע השקיע בשדרות כל כך הרבה ואני חושב שיש כאן אמירה מאוד סמלית, שדווקא כאן יהיה הרחוב הראשון על שמו".

כיום פועלים בשדרות 4 גרעיני בוגרים וקהילות משימתיות בתחומים שונים.

מעמד חניכת הרחוב

מעמד חניכת הרחובצילום: אורי טוסון צילום אירועים

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן