בנט תוקף את הממשלה: "העם שלנו נכתש"

בתום דיון של חברי קבינט הקורונה האזרחי תקף יו"ר ימינה את ההחלטה של הממשלה לשוב למדיניות הסגרים: "כל היום אתם מתקוטטים ביניכם, מביישים אותנו, מבלבלים את הציבור בהודעות סותרות, ולא עושים כלום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/20 16:01 כד בתמוז התשפ

בנט תוקף את הממשלה: "העם שלנו נכתש"
ח"כ נפתלי בנט, צילום: ללא

בתום דיון של חברי קבינט הקורונה האזרחי אשר התקיים במכון למחקרי ביטחון לאומי (INSS), תקף  ויו"ר ימינה נפתלי בנט את אוזלת היד של הממשלה בטיפול משבר הקורונה וההחלטה המסתמנת לשוב למדיניות הסגרים. 

"איך אתם מעזים להכניס מיליוני אזרחי ישראל לסגר, כאשר כמעט חצי שנה לתוך המגיפה עוד לא בניתם תכנית למיגור הקורונה? איך אתם מטילים סגר על מסעדות ועסקים, כאשר בו בזמן אתם שולחים גם ברגע זה אלפי חולים מאומתים הביתה, שם הם מדביקים את משפחתם ואת דיירי הבניין שלהם?", תקף בנט

עוד אמר יו"ר ימינה: "אתם מבקשים הקרבה, והציבור הישראלי מוכן להקריב, כשהוא מבין את התכנית, כשהוא רואה היגיון, כשהוא רואה את הממשלה פועלת ביעילות, בנמרצות ועם שיקולים עניינים.  שבועות לפני הגל השני, אמרתי בצורה ברורה, שבלי הקמת מערך מיגור קורונה, נגיע במהרה שוב לנאום ראש ממשלה דרמטי של הודעה על סגרים. ולא עשיתם כלום! מה עובר עליכם? כל היום אתם מתקוטטים ביניכם, מביישים אותנו, מבלבלים את הציבור בהודעות סותרות, ולא עושים כלום. מה עוד צריך לקרות כדי שתתעורר, למה אתם מחכים?"

"תתעוררו! העם שלנו נכתש, העם נכתש עכשיו. זה לא הוגן וזו לא גזרת גורל, זה מעשה ידי הממשלה. הציבור יהיה מוכן להיתרם לכל דבר להביס כדי את הקורונה, אם יאמינו בהנהגה ובתכנית. אפשר להביס את הקורונה בארבעה שבועות", קבע יו"ר ימינה.

בנט התייחס גם לתכנית המענקים שהציג נתניהו אמש: "אנשים לא רוצים צדקה, הם רוצים לצאת לעבודה. אנחנו במלחמה נגד הקורונה. במלחמה הכי דחוף זה להביס את האויב. ממטרי מזומנים לא יעצרו במילימטר את הקורונה. אי אפשר לשקם את הכלכלה מבלי להשתלט קודם על הקורונה.ראשי הממשלה שלנו מתעסקים בכספים ופיצויים אבל הם איבדו קשב על המשימה להבסת הקורונה כל עוד הקורונה שורצת ואנחנו לא משתלטים כמו שאר המדינות לא נוכל לצאת מזה"