בתאונת דרכים מזרחית לצומת כברי: פצוע בינוני ועוד 17 קל

בתאונת דרכים בין אוטובוס ורכב פרטי סמוך לצומת כברי בצפון, נפצעו 18 בני אדם. המשטרה פתחה בחקירה. הפצועים פונו אל "המרכז הרפואי לגליל המערבי" בנהריה. מירי רגב: "מאחלת בריאות טובה לכל נוסעי האוטובוס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/07/20 10:04 כב בתמוז התשפ

בתאונת דרכים מזרחית לצומת כברי: פצוע בינוני ועוד 17 קל
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בתאונת דרכים עם מעורבות רכב פרטי ואוטובוס, שהתרחשה הבוקר (ג') מזרחית לצומת כברי על כביש 89, נפצע בן אדם אחד בינוני ועוד 17 קל. התנועה לכיוון מערב נחסמה לתנועה ושוטרי משטרת ישראל מכווינים את התנועה. עם קבלת הדיווח במוקד 100 פתחה המשטרה בחקירת נסיבות התאונה אשר במהלכה אוטובוס התהפך לצד הדרך.

;

חובש על אופנוע מד"א סהר בראל, סיפר: "הגענו למקום עם כוחות גדולים מאוד של מד"א בהם, אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ ואופנועי מד"א. ראינו רכב פרטי מעוך ובסמוך, בצד הדרך אוטובוס הפוך על צידו. בחלקו הקדמי של האוטובוס נלכד גבר בשנות ה-50 ולאחר שכוחות הכיבוי חילצו אותו, פינינו אותו בהכרה מלאה כשמצבו מוגדר בינוני. 15 נוסעים נוספים מהאוטובוס, יצאו ברובם עצמאית, שלושה מהם שכבו מחוץ לאוטובוס. מהרכב הפרטי יצאו שתי נשים בשנות ה-30. ערכנו מיון ראשוני בשטח והענקנו לפצועים טיפול רפואי מהיר ופינינו אותם לבתי החולים כשמצבם קל".

דניאל מלכה נהג אמבולנס של איחוד הצלה אמר: "מדובר בתאונה עם מעורבות אוטובוס שהתהפך על צדו ורכב פרטי. בסיוע חובשים נוספים הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לפצוע בינוני ול-17 קל. חלקם פונו באמבולנס של איחוד הצלה למרכז הרפואי לגליל בנהריה".

לאחר התאונה, כתבה שרת התחבורה מירי רגב בחשבון הטוויטר שלה: "מאחלת בריאות טובה לכל נוסעי האוטובוס. הנחתי את אנשי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, לקבל את מסקנות חוקרי משטרת התנועה ולבחון את היבטי הבטיחות באירוע.