מאות חרדים מוחים נגד הטלת הסגר על שכונות בירושלים

כ-250 חרדים מפגינים הערב בשכונת רוממה בירושלים נגד הטלת הסגר על מספר שכונות בעיר. במקום נרשמו עימותים אך לא בוצעו מעצרים. השוטר שתועד אתמול מכה באגרופו מפגין חרדי - נחקר במח"ש

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 12/07/20 22:55 כ בתמוז התשפ

מאות חרדים מוחים נגד הטלת הסגר על שכונות בירושלים
רוממה, הערב, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ערב שני ברציפות בו החרדים מוחים. כ-250 חרדים מפגינים הערב (א') נגד הסגר שהוטל על שכונות רוממה וקריית בעלזא בעיר . חלק מהמפגינים מתעמתים עם השוטרים, קוראים קריאות גנאי וזורקים ביצים. נכון לשעה זו טרם נרשמו מעצרים. 

ח"כ יצחק פינדרוס (יהדות התורה) אמר היום בראיון ב'כאן מורשת' כי החרדים עשויים לפרוש מהממשלה. לדברי פינדרוס, "יש תחושה של הכה בחרדים והצל את המצב. הסגרים ממש לא מוצדקים. זה מתנהל במחשכים, באיזו ועדת שרים לקורונה בלא שקיפות. המשבר הזה לא מנוהל".

אמש התקיימה הפגנה של חרדים בצומת הרחובות שמגר/ירמיהו בירושלים וכוחות משטרת ישראל שפועלו מול מפרי הסדר עצרו עשרה חשודים שהפרו את הסדר במקום. במהלך ההפגנה תועד שוטר יס"מ מכה באגרופו מפגין חרדי לאחר שהמפגין, ככל הנראה, העיר לשוטר שהוא ללא מסכה. היום פורסם כי השוטר נחקר במח"ש. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן