המחבל שניסה לרצוח עם מכוש חקלאי בשומרון ונורה - ערבי ישראלי

תושייתם של שבעה חקלאים ישראלים מהשומרון הצליחה למנוע פיגוע קשה מאוד, לאחר לינץ' שבוצע כנגד חקלאים אחרים. 4 מהחקלאים הובהלו לבית החולים מאיר. יוסי דגן: "החקלאים הישראלים שהגנו על חבריהם מפני לינץ - גיבורים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/07/20 12:51 יח בתמוז התשפ

המחבל שניסה לרצוח עם מכוש חקלאי בשומרון ונורה - ערבי ישראלי
צילום: רועי חדי

התושיה של החקלאים הישראלים מנעה לינץ: תושייתם של שבעה חקלאים ישראלים מהשומרון הצליחה למנוע פיגוע קשה מאוד. ביום ראשון האחרון תקפו למעלה מ-100 פלסטינים חקלאים ישראלים סמוך ליישוב מעלה שומרון, התוקפים השתמשו באלות, מכושים, קלשונים אבנים וסלעים. 

צילום: רועי חדי

לאחר שההמון החל להכות את אחד החקלאים ואחד מהפורעים אף  ניסה לפצח את ראשו של אחד החקלאים עם מכוש, הוציא אחד החקלאים נשק, והבריח את ההמון שהוסת ע"י המואזין. כעת מתברר כי אותו מחבל שניסה לרצוח את הישראלי. הוא ערבי ישראלי. 4 מהחקלאים הובהלו ע"י מד"א ומתנדבי בטחון שומרון לבית החולים מאיר.

 ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הגיע לתחנת המשטרה באריאל יחד עם 3 מהחקלאים שהגיעו לתת עדות. לדבריו:  "כל אזרח, חייל או שוטר שיותקף ויגן על חייו - יקבל ממני כראש המועצה האזורית שומרון את מלוא הגיבוי ממני ומעם ישראל כולו, החקלאים הללו הם גיבורים, אני מצפה ממשטרת ישראל להתייחס אליהם כמו אל גיבורים שהגנו על חייהם וחיי חבריהם".