פיצוים נוספים נשמעו באיראן, החשמל נותק במספר מוקדים

בהמשך לסדרת אירועים שהתרחשו בשבועות האחרונים, כלי התקשורת דיווחו על פיצוץ שגרם להפסקות חשמל. על פי דיווחים מקומיים הפיצוץ אירע במחסן טילים של משמרות המהפכה

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/07/20 08:07 יח בתמוז התשפ

פיצוים נוספים נשמעו באיראן, החשמל נותק במספר מוקדים
הפיצוץ באיראן, צילום: צילום מסך

כלי התקשורת באיראן דיווחו הלילה (ו') על סדרת פיצוצים שנשמעה במערב עיר הבירה טהרן, באזור בו שוהים מתקנים צבאיים ובסיסים של משמרות המהפכה. על פי הדיווחים, הפיצוצים גרמו להפסקות חשמל נרחבות במוקדים שונים בעיר. הפסקות החשמל הגיעו סמוך לשמיעת הפיצוצים. על פי הדיווחים הפיצוץ ארע ככל הנראה, במחסני טילים של משמרות המהפכה.

האירוע הסתיים ללא נפגעים, טרם ידוע מה גרם לאותם פיצוצים, ומה גודל הנזק. שמועות שונות הופצו למניע של הפיצוץ, אחת מהם היא שישראל תקפה באזור והיא האשמה. הפעם הדיווח הכי רשמי שניתן מהמדינה, הגיע מבכיר במדינה שהתראיין  לרשת אלג'זירה, שטען שהרעש הוא מחומרי נפץ שהתפוצצו בזמן כריית מנהרות.

נזכיר כי ביום שלישי נהרגו באיראן שני בני אדם בפיצוץ במפעל בדרום טהראן. בחמישי שעבר פרצה אש במתקן תת-קרקעי בנתנז. על פי דיווחים מדובר במתקן מרכזי ומשמעותי לגרעין האיראני והעשרת האורניום שלו. כאמור, באיראן האשימו את מדינת ישראל כזו העומדת מאחורי הפגיעה.