הממשלה שוקלת: סגר בתשע ערים נוספות

בעקבות ההתפרצות החדשה של נגיף הקורונה, הממשלה דנה בסגר בערים הבאות: מודיעין עלית, רמלה, בית שמש, לוד, ירושלים, קרית מלאכי, בני ברק, אשדוד ורעננה

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/07/20 20:18 טז בתמוז התשפ

הממשלה שוקלת: סגר בתשע ערים נוספות
צילום: נתי שוחט, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים כעת התייעצות עם שר הבריאות אדלשטיין וראש המל״ל בה דנו על נתוני התחלואה במוקדים שונים לקראת הכרזה על אזור מוגבל. ראש הממשלה הנחה לכנס את ועדת השרים להכרזה על אזור מוגבל מייד בתום גיבוש ההמלצות הסופיות במשרד הבריאות.

אלו הערים שבהן הממשלה שוקלת סגר בדרגות שונות: מודיעין עלית, רמלה, בית שמש, לוד, ירושלים, קרית מלאכי, בני ברק, אשדוד ורעננה. בחלק מהערים מדובר בשכונות, בחלק בסגר מלא.

כזכור, משעות הבוקר הוטל סגר לשבעה ימים על העיר ביתר עלית, בשל המספר הגבוה של הנדבקים בקורונה. הסגר הוטל על אף בקשות מצד ראש העירייה מאיר רובינשטיין, לפנות את החולים מהעיר כדי לצמצם את ההדבקה, במקום להטיל סגר שצפוי רק להגביר את ההדבקה בתוך העיר, מהצפופות בישראל.

בתוך כך, מספר הנדבקים בקורונה ממשיך לטפס, וגם העלייה המדאיגה במספר החולים במצב קשה נמשכת. משרד הבריאות מעדכן הערב (ד'), כי נכון לעכשיו יש בישראל 14,516 חולים פעילים. 113 חולים במצב קשה, ומתוכם 39 חולים הזקוקים להנשמה.