אשכנזי: להקים באופן מיידי קרן פיצויים בערבויות המדינה

שר החוץ גבי אשכנזי ביקר בפארק ההייטק "גב ים נגב" בנגב ובאוניברסיטת בן גוריון וצפה בפיתוחים ישראליים חדשניים לזיהוי ואיתור מהירים של חולי קורונה.

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/07/20 16:38 טו בתמוז התשפ

אשכנזי: להקים באופן מיידי קרן פיצויים בערבויות המדינה
השר אשכנזי באוניברסיטת בן גוריון, צילום: דני מכליס, אונ' בן-גוריון

השר אשכנזי ביקר היום (ג') בפארק ההייטק "גב ים נגב" בנגב ובאוניברסיטת בן גוריון וצפה בפיתוחים ישראליים חדשניים לזיהוי ואיתור מהירים של חולי קורונה. במהלך הביקור אמר השר אשכנזי: "מדיניות הממשלה בטיפול בקורונה חייבת לכלול מרכיבי סיוע כלכליים משמעותיים ולהקים באופן מיידי קרן פיצויים בערבויות המדינה למי שנאלצו להשבית את פעילותם".

עוד הוסיף ואמר: "אני שמח לראות את חזון בן גוריון קורם עור וגידים. הדרום הופך לתשתית העתיד של ישראל. החיבור של מעבר צה"ל דרומה עם החיבור בין פארק המדע ואוניברסיטת בן גוריון הוא מהלך אסטרטגי חשוב ונכון ברמה הלאומית, מחזק את האקו סיסטם של מצוינות, יזמות וטכנולוגיה מייצר עניין רב בקרב התעשייה והזירה המדעית ברחבי העולם וידאג בעתיד לתעסוקה למאות תושבי האזור ויניב צמיחה כלכלית".

אשכנזי במעבדות האוניבסיטה

אשכנזי במעבדות האוניבסיטהצילום: דני מכליס, אונ' בן-גוריון

"אין לי גם ספק שהחברות שזיהו את ההזדמנות וכבר הקימו כאן מרכזי פיתוח יהיו הראשונות ליהנות מפירות המאמץ המיוחד הזה ככל שהפארק ילך וימשיך להתפתח", אמר שר החוץ.