השרה מירב כהן תיכנס לבידוד

השרה לשוויון חברתי וגמלאים, ח"כ מירב כהן, תכנס לבידוד - לא באה במגע עם חולה מאומת אך החליטה לנקוט משנה זהירות. השר אוחנה וח"כ האוזר נכנסו אף הם לבידוד בסוף השבוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/07/20 10:12 יג בתמוז התשפ

השרה מירב כהן תיכנס לבידוד
ילד שלישי. מירב כהן, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

השרה לשוויון חברתי וגמלאים, ח"כ מירב כהן, החליטה להיכנס לבידוד. בעקבות מידע על כך שסייעת בגן של בתה של השרה נמצאה כחולה מאומתת בנגיף הקורונה, בתה של השרה נכנסה לבידוד כמתחייב. השרה החליטה לנקוט במשנה זהירות ולהיכנס גם כן לבידוד עד אשר יתקבלו תוצאות הבדיקה של בתה.

על פי הנהלים, השרה לא מחוייבת בבידוד וההחלטה התקבלה לאחר שיחות עם גורמי מקצוע במשרד הבריאות, במטרה למזער סיכונים פוטנציאליים לסביבתה עד אשר יוודע האם בתה נדבקה או לא.

בסוף השבוע האחרון נכנסו לבידוד גם השר אמיר אוחנה, שנפגש עם מפקד מג"ב שאובחן כחולה קורונה, ויו"ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ צבי האוזר, ששהה בסביבת מתמחה בוועדה שאובחן כחולה בנגיף

נזכיר, הבוקר דווח על 1,535 חולים ו-4 מתים בסוף השבוע האחרון מנגיף הקורונה בישראל. היום (א') בשעה 13:00 תתכנס הוועדה המיוחדת לעניין נגיף הקורונה בכנסת כדי לאשר את ההגבלות החדשות עליהן הכריזו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין ביום חמישי האחרון, ולהכניסן לתוקף.