ראש מועצת קדומים: "אסון נורא פקד אותנו"

משפחתו של בועז אזולאי ז''ל, הנער בן ה-15, תלמיד הישיבה התיכונית מקור חיים, שטבע למוות סמוך לקדומים, תתרום את קרניות עיניו. "זה מה שבועז היה רוצה". נכנסו שלושה חברים לבור מים, הסולם התנתק, שניים הצליחו להינצל אך בועז טבע

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/20 11:33 יא בתמוז התשפ

ראש מועצת קדומים: "אסון נורא פקד אותנו"
החיפושים אחר הנער מוקדם יותר, צילום: דוברות המשטרה

הלוותו של בועז אזולאי ז"ל, הנער בן ה-15 שטבע למוות סמוך לקדומים, תלמיד בישיבה התיכונית מקור חיים בכפר עציון, תיערך בשעה 13:30 בבית העלמין בקדומים. משפחתו החליטה לתרום את קרניות עיניו. ההורים הסבירו כי ''זה מה שבועז היה רוצה''. 

ראש המועצה המקומית קדומים חננאל דורני אמר: "זהו יום קשה מאוד למשפחת קדומים. אסון נורא פקד אותנו.  בשם המועצה ובשמי, אני שולח תנחומים למשפחת אזולאי היקרה, אשר שכלה אמש את בנה בועז ז''ל, עלם חמודות, בחור משכמו ומעלה ואהוב על הכל. 

היום כולנו יחד איתם באבלם הכבד על האסון הנורא. אני שולח ברכת רפואה שלמה לשני הנערים הפצועים, ליבנו איתם. ברכת שבת שלום לכל עם ישראל".

בועז אזולאי ז"ל

בועז אזולאי ז"לצילום: באדיבות המשפחה

שלושת הנוערים נכנסו לבור באזור הישוב קדומים, לאחר מספר דקות ניתק הסולם שדרכו נכנסו, אחד מהחברים סיפר כי הם נאבקו שעות עדי לשרוד, שניים מהנערים שרדו, אך בועז לא הצליח להחזיק מעמד.

שני הנערים הנוספים ששהו עם אזולאי בבור המים ונלכדו מאושפזים במרכז הרפואי מאיר, ושם הדגישו כי לא נשקפת סכנה לחיים. ד"ר אהוד רוזנבלום, מנהל מיון ילדים במרכז הרפואי מאיר, סיפר: "שני הנערים הגיעו אלינו במצב של היפותרמיה, אחד במצב קל והשני בינוני. אחד הנערים אושפז בטיפול נמרץ ילדים והשני במחלקת ילדים".

"ברוך דיין האמת", נמסר מהמועצה המקומית. "מועצת קדומים וציבור התושבים משתתפים בצערה של משפחת אזולאי על מותו של בועז ז"ל שטבע אמש בבור מים באזור הר חמד. אנו מחבקים ומלווים את המשפחה ומאחלים החלמה לחברים".