מועצת אזורית שומרון בקמפיין חדש: "רוצים ריבונות, לא ישראבלוף"

במועצה האזורית שומרון מגבירים את הלחץ על ראש הממשלה כדי שזה יעמוד בהבטחותיו ומזכירים לראש הממשלה את ההבטחות שלו מלפני מספר חודשים: "נחיל את הריבונות היהודית על כל היישובים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/06/20 13:02 ז בתמוז התשפ

מועצת אזורית שומרון בקמפיין חדש: "רוצים ריבונות, לא ישראבלוף"
צילום: מועצה אזורית שומרון

רגע לפני תום הדד ליין, הראשון ליולי, המועד שבו הכריז ראש הממשלה ערב הבחירות כי יחיל את החוק הישראלי על מרחבי ההתיישבות כולה ביהודה שומרון, ובקעת הירדן, מגבירים במועצה האזורית שומרון את הלחץ על ראש הממשלה כדי שזה יעמוד בהבטחותיו. 
בקמפיין עצמו מזכירים בשומרון לנתניהו את ההבטחות שלו כפי שאמר לפני מספר חודשים: נחיל את הריבונות היהודית על כל היישובים". 

במקביל לקמפיין מפרסמת המועצה האזורית שומרון סרטון בו נראה ראש הממשלה לשעבר מנחם בגין מבקר את אנשי אמונים במחנה קדום כי הוא מבטיח שיקומו עוד "הרבה אלוני מורה". בשומרון אומרים לנתניהו להיות בגין: "ממשלה לאומית מקימה הרבה אלוני מורה, ולא הופכת אותם למובלעות.
ממשלה לאומית מחילה ריבונות על כל מרחבי ההתיישבות, ביבי תהיה בגין. מחילים ריבונות מלאה עכשיו".

המועצה האזורית שומרון בראשות יוסי דגן פועלת כבר למעלה מחודש גם בישראל וגם בקרב מקבלי ההחלטות בארצות הברית כדי שראש הממשלה נתניהו יקיים את הבטחותיו ויחיל ריבונות מלאה על כל היישובים.

"יש לנו כאן הזדמנות שלא תחזור לצד סכנות אמיתיות. ראש הממשלה נבחר שלוש פעמים בשנה הקודמת על בסיס מצע של ריבונות על כלל הישובים ביהודה שומרון ובקעת הירדן, ועל זה הוא קיבל את האמון מהעם. את הריבונות לא מקבלים מאף אחד אלא אנחנו עושים כפי שעשו בגין אשכול ובן גוריון שהחלו את הריבונות בכל הפעמים הקודמות". יחד עם זאת אומר דגן, "היום יושב בבית הלבן, נשיא ידידותי והבייס שלו, הציבור האוונגליסטי רוצה בריבונות אפילו יותר משרים בממשלת ישראל. אם לא נחיל עכשיו ריבונות מלאה - על כל היישובים, המרחבים ואתרי התנ"ך, אנו עלולים לאבד את הצ'אנס הזה" אומר ראש המועצה יוסי דגן.

"הציבור בישראל אומר לנתניהו: כולנו מאחוריך, תעמוד בהבטחותיך ערב הבחירות, כאן בשומרון אתה הבטחת להחיל ריבונות על כל היישובים ביהודה שומרון ובקעת הירדן. ממשלה לאומית מחילה ריבונות ללא הקפאת בניה, ללא השארת יישובים מבודדים מאחור, ובטח ללא תנאי של הקמת מדינת טרור בלב הארץ".