חוטובלי: "גוש עציון כולו שומר על ירושלים"

במועצה אזורית גוש עציון אירחו את שרת ההתיישבות ציפי חוטובלי לפגישת עבודה ראשונה מאז נכנסה השרה למשרד ההתיישבות. "החלת הריבונות היא חלון הזדמנות היסטורי ואנו צריכים לדאוג לנצל זאת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/06/20 17:29 ג בתמוז התשפ

חוטובלי: "גוש עציון כולו שומר על ירושלים"
חוטובלי ונאמן במהלך הסיור, צילום: דוברות המועצה האזורית גוש עציון

במועצה אזורית גוש עציון אירחו היום (ה') את שרת ההתיישבות ציפי חוטובלי ואת מנכ"ל משרדה אבי נעים. במסגרת הסיור נפגשו לישיבת עבודה ראשונה מאז נכנסה לתפקידה במשרד החדש, משרד התיישבות. הישיבה עסקה באתגרים הקיימים ביהודה ושומרון וכמובן במשמעויות של החלת הריבונות בישובים באזור. במהלך היום הדגישו כי אסור להסכים לשום הקפאת בניה או ויתורים במפה שיכולים לסכן את ישראל בהקמת מדינה ערבית בין הירדן לים.

שרת התיישבות ציפי חוטובולי אמרה: "גוש עציון כולו שומר על ירושלים והיישוב כרמי צור נמצא במיקום אסטרטגי. החלת הריבונות היא חלון הזדמנות היסטורי ואנו צריכים לדאוג לנצל זאת מבלי כמובן שתהיה שום הקפאת בנייה".

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן שליווה את השרה חוטובלי אמר: "חברתנו השרה ציפי חוטובלי מכירה את ההתיישבות ואת גוש עציון מקרוב. ציפי מבינה את החשיבות של שמירה על חבלי מולדת. אנו סומכים על השרה שתמשיך לפעול למען ההתיישבות ושלא תיתן ידה להקפאה ביישובים ולסלילת הדרך למדינת טרור ערבית בלב המדינה".