צפו: עפר שלח מפוצץ ריאיון

ח"כ עפר שלח מיש עתיד, נשאל במהלך ריאיון על חקירות פנימיות ב"כחול לבן" והטיח במראיין: "יש לך חוצפה של כלומניק, שיושב פה וחוזר על משהו שהוא שקר מוחלט. אני גמרתי להתראיין לכם....חתיכת אפס שכמוך". הריאיון נגנז ופורסם בימים אלה לראשונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/20 13:23 כט בסיון התשפ

צפו: עפר שלח מפוצץ ריאיון
ח"כ עפר שלח, צילום: Hadas Parush/Flash90

בקטע שצולם לפני כשלושה שבועות בערוץ הכנסת, אך לא פורסם, נראה ח"כ עפר שלח זועם על המגישים משה גלסנר ואבי בלום. במהלך ריאיון שנערך לתכנית "שחור ולבן", נשאל שלח בנוגע לפרשת החקירות הפרטיות במפלגת כחול לבן. "אני מציע לך מכיוון שאנחנו בהקלטה, לעצור עכשיו את ההקלטה ולמחוק את הדבר מפני שהדבר הזה ייגמר בתביעה נגדך בבית המשפט", זעם שלח. "יש גבול. הריאיון הזה מבחינתי נגמר". כך פורסם בynet.

בהמשך חבר הכנסת שלח קם ממקום מושבו כדי לצאת מהאולפן והמשיך. "הריאיון הזה מבחינתי נגמר. אני לא צריך להכחיש את הדבר הזה. יש לך חוצפה של כלומניק, שיושב פה וחוזר על משהו שהוא שקר מוחלט. אני גמרתי להתראיין לכם....חתיכת אפס שכמוך".

אחרי ששלח כבר יצא מהאולפנים, הצדדים ישבו לשיחת הבהרה שבה נרגעו הרוחות. הוחלט לצלם מחדש את הריאיון ולגנוז את הריאיון הקודם. 

מערוץ הכנסת סירבו להגיב.

מטעמו של חבר הכנסת שלח לא נמסרה תגובה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן