תגובות לסערת רינה מצליח: "אנסת הערב את כבודם של מיליון מצביעי ליכוד"

בימין סוערים על דבריה הקשים של מגישת החדשות. בין המגיבים - השרה רגב: "הערב נחצו כל הגבולות", השר אמסלם: "שיאי הבושה והחרפה נשברים ערב אחר ערב" ח"כ אבי דיכטר: "‏לא נסבול הסתה חמורה שכזו נגד מצביעי הליכוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/20 22:08 כח בסיון התשפ

תגובות לסערת רינה מצליח: "אנסת הערב את כבודם של מיליון מצביעי ליכוד"
מירי רגב, צילום: פלאש 90, תומר נויברג

המערכת הפוליטית מימין סוערת עקבדבריה המזעזעים של מגישת החדשות רינה מצליח. במהלך התכנית "פגוש את העיתונות", יצאה בביטוי חריף וקשה נגד תומכי נתניהו. "תומכיו של נתניהו מתראיינים ואומרים גם אם הוא יאנוס את הבת שלי אני אצביע בשבילו". ולאחר דבריה הקשים התגובות לא איחרו לבוא החל מראש הממשלה נתניהו ועד יתר חברי הליכוד.

שרת התחבורה מירי רגב הגיבה בחשבון הפייסבוק שלה על דברי מצליח: "רינה, הפעם זה לא יצליח. אנסת הערב את כבודם של מיליון מצביעי ליכוד. תתביישי. פעם אחר פעם את מצליפה במחנה הימין ובראש הממשלה נתניהו בצורה קשה ונבזית והערב נחצו כל הגבולות. אין מנוס הפעם מהסקת מסקנות על ידי מנהלי חברת החדשות".

אל דברי הביקורת הצטרף גם השר דודי אמסלם שצייחץ בחשבון הטוויטר שלו: "שיאי הבושה והחרפה נשברים ערב אחר ערב, ואח"כ מתפלאים למה תוקפים בימין את התקשורת המוטה". דברי הביקורת אף הגיעו מח"כ אבי דיכטר, שנחשב ממתנגדי נתניהו בתוך הליכוד, ותקף גם הוא: "רינה, מה שלא מתועד לא קרה. חשפי את מקור האמירה או שתניחי את המפתחות מתפקידך כעיתונאית. לא נסבול הסתה חמורה שכזו נגד מצביעי הליכוד"

https://twitter.com/avidichter/status/1274412035552444416 

גם השרה ציפי חוטובלי תקפה: "רינה מצליח ירדה מהפסים. האמירה המזעזעת והמכוערת שלה הערב בפגוש את העיתונות שברה שיאים חדשים בשנאה יוקדת לנתניהו שגורמת לה פעם אחר פעם לפגוע בלמעלה ממחצית העם קוראת לחברת החדשות להתנער מההתבטאות המחפירה הזאת וקוראת למצליח להתנצל בפני כל אחד ואחת ממצביעי הליכוד".