המשטרה הגישה כתב אישום נגד החשוד בתקיפת יהודה גליק

כתב אישום הוגש היום נגד ערבי תושב מזרח ירושלים החשוד בתקיפת חבר הכנסת לשעבר, שהגיע לביקור תנחומים אצל משפחתו של איאד אלחלאק שנורה ונהרג בידי שוטרים. גליק בתגובה: "זה לא פשע אהבה זה טרור לאומני"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 19/06/20 14:43 כז בסיון התשפ

המשטרה הגישה כתב אישום נגד החשוד בתקיפת יהודה גליק
צילום: Yonatan Sindel פלאש 90

משטרת ישראל הגישה היום (שישי) כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים נגד החשוד בתקיפת הח"כ לשעבר, יהודה גליק, בתחילת החודש. נגד שני חשודים נוספים ניתנה הצהרת תובע. כזכור, חבר הכנסת לשעבר מטעם הליכוד, הותקף כשהגיע לביקור תנחומים בשכונת ואדי ג'וז במזרח ירושלים אצל משפחתו של הצעיר איאד אלחלאק שנורה ונהרג בידי שוטרים. גליק הגיע לאוהל המנחמים, סולק ממנו ולאחר מכן הותקף.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה אירועי אלימות מכל סוג שהוא, והיא  תפעל בכל האמצעים והמישורים על מנת לאתר את אותם עבריינים אלימים ולמצות עימם את הדין".

גליק מיהר להגיב לכתב האישום ולהודעת המשטרה וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "משטרת ישראל מה נפל עליכם? כנראה שלדעת המשטרה מדובר בוויכוח על מקום חניה?! לא פשע שנאה לא איבה לא לאומני תקיפה ונו נו נו על אלימות . ידידי כבוד השר אמיר אוחנה, יש לך הרבה עבודה לעשות, ערבים שתוקפים יהודי בירושלים זה לא פשע אהבה זה טרור לאומני!!"

https://twitter.com/YehudahGlick/status/1273935765395910658?s=20

יום לאחר התקיפה עצרה המשטרה את חשוד בתקיפה ובהמשך נעצרו שני החשודים הנוספים, בני 18-25. כתב האישום מייחס לנאשם עבירה של תקיפה וחבלה ממשית ע"י שניים או יותר. בית המשפט השלום בירושלים האריך את מעצרו של החשוד המרכזי עד ליום ה-22 ביוני.