נתניהו בחילופי מנכ"לי משרד הבריאות: "עוצרים את הפתיחות במשק"

במסגרת חילופי המנכ"לים במשרד הבריאות נפרד נתניהו ממשה בר סימן טוב: "היה לך חלק חשוב במאבק בקורונה, הבעת את דעתך ועמדת עליה מול הביקורת האכזרית". בנוסף הכריז כי ההקלות יעצרו על מנת להוריד את עקומת התחלואה

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/06/20 12:25 כו בסיון התשפ

נתניהו בחילופי מנכ"לי משרד הבריאות: "עוצרים את הפתיחות במשק"
צילום: Hadas Parush/Flash90

טקס חילופי מנכ"לי משרד הבריאות התקיים היום (ה') במרכז מורשת בגין בירושלים. הטקס נערך במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הבריאות יולי אדלשטיין ושר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן. בטקס נפרד משה בר סימן טוב מתפקידו כמנכ"ל משרד הבריאות ומי שנכנס במקומו הוא פרופסור חזי לוי. נתניהו נפרד מבר סימן טוב ושיבח אותו על ההתמודדות מול נגיף הקורונה: "היה לך חלק חשוב במאבק בקורונה, הבעת את דעתך ועמדת עליה מול הביקורת האכזרית".

משם עבר נתניהו להצהרה כי תמו ההקלות ושחרור העסקים: "המחלה עולה בחזרה, סיימנו עם פתיחת הכלכלה - לא עומדים לפתוח עוד כרגע". עוד הוסיף נתניהו: "אין שום ספק שאנחנו נידרש לבלום את המחלה, היא עולה חזרה. נעשה את הצעדים הדרושים להבטיח שהעלייה הזו תיבלם, כולל סגרים נושמים. אנחנו נחיל אותם מיד. אין תחליף אלא לשנות את התנהגות הציבור, אם לא - ניאלץ לנקוט אמצעים תקיפים. אנחנו עוצרים את הפתיחות ונפעל עכשיו בכל דרך להבטיח את הורדת העקומה".

מנכ"ל משרד הבריאות הנכנס, פרופ' חזי לוי, התייחס גם הוא בנאומו למשבר הקורונה "אנו נתונים במאבק קשה ותובעני כנגד מגיפת הקורונה, שדורשת מאיתנו התנהלות קשה, מקצועית, חברתית, כלכלית. אנו נמצאים כעת בעיצומה של תחלואה בקורונה שהולכת ועולה. הנגיף לא נעלם".